Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Unreal tournament 2004 på ibook?? hur funkar det?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej jag ska få en ibook till jul och jag undrar hur går det med å spela ut2004 på den jag har läst på apple.se att det går men jag vill veta från er och kan någon visa lite screen shots på hur det ser ut??

och hur funkar det med spel till ibook över huvod taget vad dte jag har läst så ska det funka okej och det är typ allt jag begär för jag spelar väldigt sällan.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-16 22:58

Vad har du för minne?

ska ha 758mb

Flyttar tråden till spelforumet.

/Christofer

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-12-17 09:33
Ursprungligen av crash_M:

Hej jag ska få en ibook till jul och jag undrar hur går det med å spela ut2004 på den jag har läst på apple.se att det går men jag vill veta från er och kan någon visa lite screen shots på hur det ser ut??

och hur funkar det med spel till ibook över huvod taget vad dte jag har läst så ska det funka okej och det är typ allt jag begär för jag spelar väldigt sällan.

Stämmer att det mesta kommer att funka okej. Kan tyvärr inte ge dig några skärmdumpar då jag sitter på en annan typ av maskin.
Ladda ner Aspyr Game Agent - http://www.aspyr.com/noframes.php/games.php/mac/aga/ så får du mer information och svar på vilka av det mesta aktuella spelen som funkar just på den iBook du kommer få.

// Jonas

Hmm okej men finns det någon som kan ta ett screnn shot på när dom spelar på en ibook eller en mac som har livärdig hårdvara??

Jag tror inte det kommer vara roligt att spela Unreal 2004 med de nuvarande modellerna av iBook G4.

Eller vad säger du?
Har du fått datorn och testat?

Ursprungligen av star-affinity:

Jag tror inte det kommer vara roligt att spela Unreal 2004 med de nuvarande modellerna av iBook G4.

Eller vad säger du?
Har du fått datorn och testat?

ut2k4 funkar bra på ibooken, 1,2 ghz med 768 mb minne... men ingen kantutjämning eller tunga texturer.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-01-02 17:05

På min PB 1 GHz med 1 gb ram och geforce 4 440 go funkar UT 2004 hyfsat bra på medium (vissa low och vissa high) Du kommer nog inte att kunna köra med 32 bots på en Onslaught bana (de stora med fordon) med fullt flyt men med kanske 10-12 bots funkar utmärkt... Ladda INTE ner demot för det det är så otroligt dåligt så att det är läskigt... Tom min G5 hade problem ibland.... Kom ihåg att ladda ner den senaste uppdateringen innan du kör eftersom den ursprungliga versionen är lite laggig....

1
Bevaka tråden