Studentrabatt fr. Inwarehouse?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte köpa en iBook och eftersom jag vill ha den omgående tänkte jag beställa från inwarehouse.

Någon som vet om de erbjuder studentrabatt? Hur stor är den isf, 10%? Gäller den tillbehör som minne, airport express också? Vad krävs (har CSN-kort)?

Är det någon som vet en ÅF i skåne som har 12"aren i lager är jag tacksam för tips!

Tror inte att inwarehouse erbjuder studentrabatt.
Om jag vore du så skulle jag höra med www.kullander.se i Malmö, dom har säkert studentrabatt. När dom kan leverera är jag osäker på.
Om dom inte kan leverera fort nog så kan säkert www.inlife.se det.

Ursprungligen av Mats Börjesson:

Tror inte att inwarehouse erbjuder studentrabatt.

Från www.studentkortet.se:

"Tillsammans med IT-leverantören inWarehouse kan Studentkortet nu presentera studentrabatter på över 40 000 IT-produkter! Exklusivt för användare av studentkortet kan vi gemensamt erbjuda rabatter motsvarande de som företagen på börsens A-lista erhåller vid sina inköp."

Ursprungligen av Nilsanders:

Från www.studentkortet.se:

"Tillsammans med IT-leverantören inWarehouse kan Studentkortet nu presentera studentrabatter på över 40 000 IT-produkter! Exklusivt för användare av studentkortet kan vi gemensamt erbjuda rabatter motsvarande de som företagen på börsens A-lista erhåller vid sina inköp."

Ånej, så ondskefullt! Jag som har mecenatkort (och inte "studentkort"). Här har man satsat på fel häst...

• Oregistrerad
  • 2005-01-31 18:33

Wow 4% är mer än 10%...

Ursprungligen av Godzilla:

Ånej, så ondskefullt! Jag som har mecenatkort (och inte "studentkort"). Här har man satsat på fel häst...

Storbolag har sämre rabatt än studenter.

om man har Mecenatkortet får man ju 10% på hårdvara.

/Jonas

Ursprungligen av Jonas Levin:

Storbolag har sämre rabatt än studenter.

om man har Mecenatkortet får man ju 10% på hårdvara.

/Jonas

På inWarehouse?

• Oregistrerad
  • 2005-01-31 18:45

www.csn-kortet.se och www.mecenat.se

På inWarehouse?

Inte på inwarehouse utan bara på www.csn-kortet.se eller www.mecenat.se
om du har något av korten vill säga.

Mvh Jonas

Inte på inwarehouse utan bara på www.csn-kortet.se eller www.mecenat.se
om du har något av korten vill säga.

Mvh Jonas

Jag vet, men på www.mecenat.se står det inget om rabatt på inWarehouse, som ju var det vi pratade om. För egen del, och det inser jag nu att det inte framgick, så menade jag rabatter på annat än Apple-grejer. (I mitt fall en skärm och lite annat.)

• Oregistrerad
  • 2005-01-31 20:07

Apple skärm!

Jag vet, men på www.mecenat.se står det inget om rabatt på inWarehouse, som ju var det vi pratade om. För egen del, och det inser jag nu att det inte framgick, så menade jag rabatter på annat än Apple-grejer. (I mitt fall en skärm och lite annat.)

Det är bara på Apple gerejer som du får rabatt. 20" är ju bra prissatt jmf andra men det finns ju inget mindre på Apple Store.

Fråga: Vad är mest intressant att fixa studentrabatt på förutom Apple?

/Jonas

Det är bara på Apple gerejer som du får rabatt./Jonas

Det är ju just därför det hade varit intressant att få rabatt på inWarehouse. För att de säljer andra grejer. Tack vare Mustafva kan jag det också. Inte studentrabatt, men rabatt är rabatt...

• Medlem
  • Kristianstad
  • 2005-01-31 23:17

Kullander har rabatt, 10%. Ring och snacka med dem. Andra ger oftast 8%.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-13 00:57

jag fick typ 120:- i studenrabatt på min powerbook 15" 1,33...inte mkt alltså.

• Oregistrerad
  • 2005-01-25 23:48

Studentrabatt med ditt CSN-kort

Ursprungligen av mmmikael:

Tänkte köpa en iBook och eftersom jag vill ha den omgående tänkte jag beställa från inwarehouse.

Någon som vet om de erbjuder studentrabatt? Hur stor är den isf, 10%? Gäller den tillbehör som minne, airport express också? Vad krävs (har CSN-kort)?

Är det någon som vet en ÅF i skåne som har 12"aren i lager är jag tacksam för tips!

Det är på CSN-kortet.se och mecenat.se som du hittar Apples studentrabatt i samarbete med Mecenat. 10% på den mesat hårdvran och 50% på mjukvara.

Mvh Jonas

Man kan även få rabatt på inwarehouse om man är medlem i sweclockers.com , vilket är gratis. Men jag tror inte man får nån rabatt på apple-datorer men jag är inte säker.

1
Bevaka tråden