Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Novis med ordkommentar

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-12-12 12:03

Hej! Har aldrigt skrivit tidigare. Tycker att sajten är jättebra, känns som alla medlemmar tillhör en stor och solid familj! En liten kommentar: I texten som uppmanar medlemmar som inte tidigare skrivit någonting, står det bl.a. såhär:
...måste du ha skrivit ett inlägg, för att kunna välja en egen avatar krävs minst 25 inlägg.

Min fråga är: Vad är en avatar? Skulle vara roligt att få ett svar!

  • Medlem
  • Huddinge, Sweden
  • 2004-12-12 12:32

Hej och välkommen in i gänget.

Avatar är den lilla bild du ser under våra namn/alias. Och sanningen är att man måste vara plus eller promedlem för att kunna skaffa sig en avatar.

Mvh/Cihan

  • Oregistrerad
  • 2004-12-12 12:33
Ursprungligen av adver:

Min fråga är: Vad är en avatar? Skulle vara roligt att få ett svar!

Någon vis man så någon gång:
"En avatar är din kroppsliga inkarnation i Cyberspace"

Alltså en liten bild som ger andra forumanvändare en större uppfattning om vem du är än bara massa bokstäver i en finurligt uttänkt ordning..!

Ursprungligen av adver:

...måste du ha skrivit ett inlägg, för att kunna välja en egen avatar krävs minst 25 inlägg.

Om det står så så är det fel tyvärr, för som det är just nu krävs ett plus- eller pro-konto precis som Cihan skrev. Men avatar eller inte, välkommen hit i alla fall!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-16 12:32

25 av 25

Ja välkommen hit .

Detta är mitt 25 inlägg(mer eller mindre tråkiga)
Jag får nu hitta en fin bild och spetsa pennan.

Vi hörs /D

  • Medlem
  • International user
  • 2004-12-16 21:37
Ursprungligen av DIS Pro:

Ja välkommen hit .

Detta är mitt 25 inlägg(mer eller mindre tråkiga)
Jag får nu hitta en fin bild och spetsa pennan.

Vi hörs /D

Öhmm.. du måste betala 300:- i avgift också för att få ha en avatar tyvärr. Det finns ett gäng gamla diskussioner om detta under feedback om du vill veta varför.

1
Bevaka tråden