Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snart nybliven iBook-ägare!!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-07 16:42

Hej alla!

Snart kommer min iBook 12"!! Det är min allra första egna Mac. Jag har jobbat tidigare med Mac, för många år sedan.. Ser fram emot att få börja använda Mac igen. Denna sajt är otroligt bra!! Fann den för ett par dagar sen och har läst i de olika forumen. Ha det så bra!

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-12-07 17:59

Hej Ramirez. Välkommen, kul att du hittat hit, det låter härligt att vänta på sin allra första mac. Och en iBook 12" - den är ju bara sååå fin. Du måste återkomma och berätta mer när du fått den.

Ha det bra du också

  • Oregistrerad
  • 2004-12-07 18:09
Ursprungligen av Eva:

Hej Ramirez. Välkommen, kul att du hittat hit, det låter härligt att vänta på sin allra första mac. Och en iBook 12" - den är ju bara sååå fin. Du måste återkomma och berätta mer när du fått den.

Ha det bra du också

Återkommer så fort den kommit!! Kan knappt vänta..

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-12-07 18:23

Väntar också på min 12" iBook kan den inte komma snart? iofs beställde jag den igår men men

Väntar också på min nya älskling, fick min bekräftelse på att pengarna har gått in(nästa gång blir det VISA betalning), men det står där att den skickas senast 17 dec, och att det tar ca 4-7 dagar för den att komma till sverige.
Vad tror ni, får jag min älskling innan julafton, det är den stora frågan???

Vem får den först??

jocke

  • Oregistrerad
  • 2004-12-07 20:41
Ursprungligen av Tjacke:

Väntar också på min nya älskling, fick min bekräftelse på att pengarna har gått in(nästa gång blir det VISA betalning), men det står där att den skickas senast 17 dec, och att det tar ca 4-7 dagar för den att komma till sverige.
Vad tror ni, får jag min älskling innan julafton, det är den stora frågan???

Vem får den först??

jocke

Håller tummarna för dig, Tjacke! Det blir en härlig julklapp
Min kommer om några dagar.. väntar och längtar

Vilka specifiaktioner har ni på era iBooks?

Min är: iBook G4 12", 30GB HD, 512MB. Beställde till Microsoft Office för Mac samt .Mac. Har dessutom införskaffat en router med Airpost basstation för att göra ett nätverk mellan iBooken och den stationära (PC.. men ska bytas mot en stationär Mac så fort jag har möjlighet till detta).

Min är: iBook G4 12", 60GB, BT, 256mb+ 512mb som ligger hemma och väntar på att få hoppa in. Tucano second skin grey for 12" iBook. TV kabel till den också är beställd, så man kan ha den som mobil DVD spelare när man har tråkigt på hotellet. Extra batteri för att kunna se på lite mer DVDs när man är ute och reser till och från skidtävlingarna.

Sen så har jag förberett hemma för Wlan (54mbits) tillsammans med min server och familje PCn. Så nu saknar jag bara min lilla skönhet så blir det en bra avslutning på året.
Har förövrigt köpt Salling clicker så man kan style lite på skolan med datorn.

1
Bevaka tråden