Uppdatera en T68i

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-12-02 15:39

Jag har fått en gammal T68i, köpt i England. Jag antar att firmware är uråldrig (hur kollar jag det?) och dessutom är den på engelska (irreterande vid SMS). Jag gick till ett serviceställe i Stockholm, men de ville ha 350 kronor för det. Finns det något ställe i Stockholm som uppdaterar ens telefon gratis, eller i alla fall billigt?

Du kollar mjukvaruversionen genom att slå *>*<<*<* (Där < är joystick åt vänster) De flesta (inte alla) The Phone House butikerna kan uppgradera Sony Ericsson T68i. Kolla med en lokal butik.

/Stefan

Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Du kollar mjukvaruversionen genom att slå *>*<<*<* (Där < är joystick åt vänster) De flesta (inte alla) The Phone House butikerna kan uppgradera Sony Ericsson T68i. Kolla med en lokal butik.

/Stefan

Hur gör du för att slå in detta? det är inget problem att slå in * men hur gör jag med de övriga tecknen? Har en Ericsson T68i.

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2004-12-02 17:32
Ursprungligen av Stefan Strandberg:

(Där < är joystick åt vänster)

Läste lite för fort, kanske?

Ursprungligen av frazze:

Läste lite för fort, kanske?

Så enkelt är det ju inte!

Om du är intresserad så har jag en kamera som passar till den där telefonen (vet dock ej hur bilderna blir) tror att det är en MCA-20 som egentligen är tillverkad just för t68i (köptes begangnad till min gamla T310 som gick sönder strax därefter så jag han aldrig prova den riktigt).

1
Bevaka tråden