Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Presentation av Robinson-Björn

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja, så har jag blivit medlem och kan ta del av era visdomsord och kunskaper främst om Mac.
Jag har använt Mac ända sedan Mac SE och tillverkat bl a Fälttidningen ( en tidning som gest ut vid de största militära övningarna) i Norra Militärområdet med hjälp av den och några journalister, fotografer och redigerare. Jag har haft både Mac och PC samt en militär variant av dator på jobbet och har fastnat för Macen. Nu har jag en iMac Superdrive och väntar på "Tiger". Jag är 64 år om en månad och ni kan läsa mer om mig på www.singsong.se
Just nu söker jag en begagnad iMac eftersom en bekants iMac havererat och för att han skall kunna flytta över allt han har på den gamla inklusive minneskorten om de får plats. Jag kollar nu på den här siten och ni som annonserat får nog höra från mig. Jag bor 5 mil NO om Boden, så vi måste kunna få hem Macen på något sätt. Jag har mycket att lära och kommer att läsa en hel del av vad ni skriver.
Björn Hernefeldt
Ängesträsk

  • Medlem
  • Kungsbacka
  • 2004-11-30 15:21

Välkommen Björn. Alltid kul när offentliga personer syns här.
Har benet läkt ordentligt nu?

/Bauer

Åååh en riktig överflevnadsmänniska... Tyvärr så vinner la mest fjantar robinsson :/

Välkommen till forumet!

--
Daniel

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-11-30 17:10

Välkommen. Jag tyckte ju att du verkade vara en trevlig kille. Nu förstår jag varför - du är ju en Mac-kille. Kul att du är här, Norrlänning och allt.

Välkommen hit Björn!
Du har hittat till ett mycket trevligt forum.

MVH
// Danne

PS. Tack för en fin affär i somras! Vi träffades på parkeringen ovanför
Centralstationen i Sthlm när du var på väg till Skåne DS.

Trevlig affär

Hej Dan
Jo, jag kommer ihåg er. Jag körde först lite fel, men vi kom samtidigt ändå. Jag försöker få tag på en iMac före veckoslutet så att min äldste son kan ta den med sig upp på lördag. Han bor i Nacka och skall upp över helgen. Förutsättningen är ju att den finns i Stockholm. Jag har massor med frågor kring Mac och diverse program men den här tråden är väl inte rätt plats. Det är ju första dan på forumet så jag hittar inte helt ännu.

Björn

Välkommen!

  • Medlem
  • 2004-11-30 22:22

Du hade en väldigt snygg hemsida!

  • Oregistrerad
  • 2004-11-30 22:25

Välkommen!

Mycket trevlig hemsida!!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-12-07 18:22

Hej på dig Björn

Min vän Håkan, som var med på ön och byggde Era tävlingar
har talat så mycket om dina äventyr.... Nej då jag skoja bara.,
notera bara att ni har "jobbat" med samma produktion.

Vi hörs här i MAC-klubben.

Ha det Bra / D

1
Bevaka tråden