Acme iCover omöjligt att hitta i vårt land...?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-17 19:01

Ingen som har lyckats hitta ngn åf som säljer:

Acmes iCover för PowerBook...?

http://www.acmemade.com/powerbook.html

//mmi

Nope finns inte, har själv letat. Finns tydligen att få tag på i Köpenhamn enligt deras sida, om du har vägen förbi.

Men det går bra att beställa, dollarn är billig nu... Otroligt snygga väskor!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-17 19:23

oki doki...

tyvärr så vet jag inte om frakt och ev tull-kostnader motsvarar ha-begäret trots dollarn... som i o f sig är sjukt billig nu...

ett rykte sa att kullander & kullander ev sålde deras produkter, men de behagar inte ens svara på e-post så...
för övrigt är det näst intill skandal att företag fortfarande inte har förstått att e-post ska behandlas precis som telefonsmatal eller "vanliga" brev.
man kan ju speciellt tycka att företag som lever på att sälja datorer och kringprodukter definitivt borde ha insett vikten av detta...

//mmi

Ursprungligen av mmi:

oki doki...

tyvärr så vet jag inte om frakt och ev tull-kostnader motsvarar ha-begäret trots dollarn... som i o f sig är sjukt billig nu...

ett rykte sa att kullander & kullander ev sålde deras produkter, men de behagar inte ens svara på e-post så...
för övrigt är det näst intill skandal att företag fortfarande inte har förstått att e-post ska behandlas precis som telefonsmatal eller "vanliga" brev.
man kan ju speciellt tycka att företag som lever på att sälja datorer och kringprodukter definitivt borde ha insett vikten av detta...

//mmi

Om du inte har fått svar kan jag bara beklaga å firmans vägnar. Det dimper in ett par hundra mejl om dagen, så tyvärr händer det att vi någon gång missar att svara. Om du tycker det är skandal så visst, men man kan faktiskt skicka brevet på nytt och fråga varför vi inte har svarat. Missar vi något får vi rätta till det.

För att du ska slippa det den här gången kan jag meddela att vi tog in ett mindre parti Acme-väskor direkt från tillverkaren, men efterfrågan var inte tillräckligt stor för att vi skulle fortsätta att ha dem i lager. Det är inte omöjligt att vi kan ta hem dem på nytt.

olof - kullanders

• Medlem
  • Alingsås
  • 2004-11-18 23:22

Godagens Olof-Kullander.....hur är det med iCovers till skärmarna?
Är det något ni tänker ta in eller?

Ursprungligen av basic:

Godagens Olof-Kullander.....hur är det med iCovers till skärmarna?
Är det något ni tänker ta in eller?

Faktum är att vi hittade två, en svart och en silver, när vi påbörjade omorganisationen på lagret idag. Kanske läge att titta förbi butiken och kolla om någon av dem passar.
Annars kan vi alltid ta hem. Tyvärr är frakten väldigt dyr så priset blir därefter.

• Medlem
  • Alingsås
  • 2004-11-19 16:27
Ursprungligen av ohennig:

Faktum är att vi hittade två, en svart och en silver, när vi påbörjade omorganisationen på lagret idag. Kanske läge att titta förbi butiken och kolla om någon av dem passar.
Annars kan vi alltid ta hem. Tyvärr är frakten väldigt dyr så priset blir därefter.

OK, är det till en 12" PB någon av dem ?

Ursprungligen av basic:

OK, är det till en 12" PB någon av dem ?

Får kolla på måndag vad den svarta kan tänkas passa till. Den silvriga var dock för Cinema Display.

• Medlem
  • Alingsås
  • 2004-11-22 12:13

Får kolla på måndag vad den svarta kan tänkas passa till. Den silvriga var dock för Cinema Display.

Hej....undrar bara om du kollat upp vad den andra iCovern var till för skärm?

Ursprungligen av basic:

Hej....undrar bara om du kollat upp vad den andra iCovern var till för skärm?

Cinema Display den med.

• Medlem
  • Alingsås
  • 2004-11-23 08:58

ok, tack för hjälpen i allafall.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-20 14:49

Om du inte har fått svar kan jag bara beklaga å firmans vägnar. Det dimper in ett par hundra mejl om dagen, så tyvärr händer det att vi någon gång missar att svara. Om du tycker det är skandal så visst, men man kan faktiskt skicka brevet på nytt och fråga varför vi inte har svarat. Missar vi något får vi rätta till det.

För att du ska slippa det den här gången kan jag meddela att vi tog in ett mindre parti Acme-väskor direkt från tillverkaren, men efterfrågan var inte tillräckligt stor för att vi skulle fortsätta att ha dem i lager. Det är inte omöjligt att vi kan ta hem dem på nytt.

olof - kullanders

Visst, kanske inte skandal... Och jag förstår att om det dimper in ett par hundra mail att visst något kan missas...
Är bara lite trött på att e-post alltför ofta inte besvaras så som om telefonen ringer eller ett brev kommer med posten (nu menar jag rent generellt och inte K & K, då detta är första gången jag har haft med er att göra)...

//mmi

• Oregistrerad
  • 2004-11-17 20:50

OT, men nästan så att man skulle investera i lite dollar nu

• Medlem
  • Alingsås
  • 2004-11-18 17:39

Mig veterligen säljer KUllande INTE ACME produkter. Har själv velat ha icovers och hoppas de har i danmark, annars får man vacker beställa från USA.

1
Bevaka tråden