Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kärlek på Apple Retail Store i New York - SoHo

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Denna artikel kommer från Blogen: The cult of mac blog

Dating på Apple Retail Store i USA

Apple Retail Store i New York's SoHo är den senaste platsen att se och synas på enligt City magazine. Skribent Keith Allison säger att det är en plats speciellt bra för att möta attraktiva personer av motsatta könet, alltså kvinnor.

"Vi vet ju alla dom vanliga ställen man kan träffa tjejer på: barer,nattklubbar,gym, hundpromenader i parken, men data affären?"

Det här är en helt ny värld, en värld där interaktiva chattar och flirtande har gått offline och kommit tillbaka till den verkliga världen, starta en konversation är lika enkel som oväntad som att vända sig till den attraktiva personen vid datorn brevid dig och fråga, "Vad har du på din iPod?" Vem kunde gissat det? Även fast du inte kan sätta igång din dator, besök affären. Jag gör det och jag har en PC, det är bara det att PC affärer inte har samma kurvor

Kommer det bli samma effekt hos våra Apple Center i Sverige?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-17 14:26

Skall genast iväg till YFOs affär vid saluhallen och prova

Hos oss har, mig veterligen, inte några nya par bildats. Om jag har fel vill jag gärna veta.

olof - K&K

Då syns vi där då, Pär

1
Bevaka tråden