Ännu en till medlem

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-17 11:28

Tjena alla, Mikael här. Efter att ha suktat efter en mac i många år så skrapade jag slutligen ihop nog med guldpengar för att köpa en ny fin ibook 12" 1.2. Jag har nu haft den i ungefär 3 veckor och kan utan tvekan säga att det bara är kärlek mellan mej och min ibook, hade jag haft en flickvän så hade det varit ett triangeldrama av oanade mått

Jag pluggar på datavetenskap i linköping, men är fortfarande bosatt i norrköping, så det blir lite pendlande mellan. Och bara så att ni har klart för er hur pass nördig jag är så inse att det första jag installerade på min mac var emacs och allegro lisp

Simma lugnt /micke

Välkommen till forumet Micke!

Jag råder dig att skaffa 99mac Plus-konto och en avatar med dig själv på, anar nämligen att med det nicket kommer folk tro att du är en tjej. Iofs blir man bra behandlad som tjej på 99mac, så det behöver inte vara en nackdel

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-17 13:28
Ursprungligen av Mats Björnström:

Välkommen till forumet Micke!

Jag råder dig att skaffa 99mac Plus-konto och en avatar med dig själv på, anar nämligen att med det nicket kommer folk tro att du är en tjej. Iofs blir man bra behandlad som tjej på 99mac, så det behöver inte vara en nackdel

Jag tror inte det skulle hjälpa, min avatar skulle förmodligen vara en solros

1
Bevaka tråden