Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

BF1942: Secret Weapons of WWII. Campaign?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-11-17 00:46

Lyckas bara spela Instant action eller vad det heter på banorna som kommer med detta tillägg. Kan inte köra nån campaign på det, men det borde väl gå? Dessutom står det att det ska finnas massa nya vapen, men jag förstår inte var man ska hitta dem, för jag kan bara välja de vanliga som man väljer i vanlig BF. Det står också att på vissa banor ska man utföra vissa uppdrag för att klara den, men nåt sånt har jag heller inte hittat... Nån som kan förklara?

dom nya vapnen kommer du bara åt på dom nya banorna?
dom nya banorna markeras på något speciellt sätt i menyn där du väljer bana?
dom nya spelsätten kanske du bara kommer åt i multiplayer?

det var länge sen jag hade SWOWWII inlagt så jag kommer inte ihåg exakt hur det var... vill minnas att det var något liknande detta...

  • Oregistrerad
  • 2004-11-17 12:13

Lyckas inte komma åt de nya vapnen på de nya banorna.
Ja, de nya banorna markeras i menyn där man väljer bana. Men jag vill inte bara spela de som enskilda banor, utan köra det som en campaign. Det förstod jag det som att det skulle fungera.

Spelsätten i multiplayer är kanske möjligt ja, men borde det inte också finnas i singleplayer?

Vad jag kommer ihåg på pc-versionen så fanns INGA "campaigns" för Secret Weapons.

1
Bevaka tråden