Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

'ello everyone

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hello på er alla,

Tänkte dra iväg en presentation så att jag kan fylla på min första "post". Jag är 24 år och är två veckor kort till min nya ibook g4 12' som kommer stolt att pryda mitt skrivbord. Just nu jobbar jag på ett av de större Webhosting företag i Sverige och där jobbar jag som systemadministratör/utvecklare. Vi har där Unix/Linux servrar och WinXp klienter.

Har varit Windows användare sen 93/94 och ÄR fortfarande Windows användare men har ärlig talat tröttnat på att redskapet nr 1 blir bara mer och mer oanvänd efter ett tag.

Syftar på det att jag är mer eller mindre är tvungen att ominstallera allt efter 6 månader, bara för att systemet i frågan kan inte hantera all vardags arbete o dylikt. Tur att jag kör Unix/Linux servrar på de primära platformar.

Det var lite tekniskt men kort presentation av mig

Jag åtekommer säkert med alla frågor rörande MAC och speciellt IBOOK.

Välkommen till 99mac! Det finns många Windows-användare på sajten, men alla sneglar vi förstås lite åt Apple.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-10 01:11

Välkommen! Alltid kul med nya männsikor på 99mac. Speciellt om de är switchers/semiswitchers.

1
Bevaka tråden