Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Smidig musikhantering mellan macen och en 6230?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som har kommit på ett sätt att smidigt föra över mp3:or från en mac till en 6230? Jag petade i ett 1GB MMC idag och det sväljer ju en hel del... Frågan är bara om det finns något fiffigare sätt att skicka saker till telefonen än med Bluetooth Filöverföring? Det går visserligen att markera ett helt album men då skickas tyvärr den sista filen först vilket leder till musikspelaren spelar låtarna i fel ordning. Dessutom undrar jag om det finns ett sätt att göra låtlistor från en mac?

MVH

Rickard

Tjena

Jag har en kortläsare till mitt mmc kort när det är dags att föra över ny musik till min 6230.
Det är den smidigaste lösningen tycker jag. Blåtanden tar alldeles för lång tid, speciellt för dig som har en gig att fylla

MVH
Tobbe

Ante mig lite att det inte skulle bli enklare än så...:(

Har du lyckats med något så barnsligt som att trycka in film? Vilka verktyg i.s.f.?

MVH

Rickard

Jag använder mig iofs av PC när jag lägger in film och dyligt. Då använder jag mig av Nokias programvaror där du kan konvertera filmer och allt möjligt..

Om du söker på t ex Dc eller liknande efter .3pg filmer eller nokia movies t ex så ligger det många långfilmer ute..

Du lägger filmerna på minneskortet precis som mp3or..

  • Oregistrerad
  • 2005-03-29 22:18

Använd dig av QuickTime och exportera som 3gp

1
Bevaka tråden