Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min första tråd

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-11-07 10:04

Hej alla Mac användare!

Jag heter Daniel och är 14 år.
Jag har använt Mac i mina tidigare år min familjs första dator var en Mac... och vi har haft ett par stycken men nu har vi i princip gått över till PC (fast jag har en gammal PowerBook 1400cs liggandess ) Och nu har jag blivit sugen på en iBook!

Mina största intressen är datorer och ungefär allt som har med det att göra xD segling, och skidåkning.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-11-08 17:58
Ursprungligen av zightx:

Hej alla Mac användare!

Jag heter Daniel och är 14 år.
Jag har använt Mac i mina tidigare år min familjs första dator var en Mac... och vi har haft ett par stycken men nu har vi i princip gått över till PC (fast jag har en gammal PowerBook 1400cs liggandess ) Och nu har jag blivit sugen på en iBook!

Hej Daniel och välkommen hit. Det är klart att du borde ha en iBook. Det borde alla 14-åringar ha tycker jag

ett tips bara, du kan ju försöka höra med nån äldre polare med CSN-kortet, så du får mecanet rabbaten.. då sparar du 1k som du senare kan lägga på mer minne.. Har förövrigt köpt mig min första Mac, en iBook 12" med 60gb HD och BT = 10K.. Sen så är det bara att fixa mer minne så har du en riktigt grym bärbar dator för alla sorters jobb. 512mb kostar bara strax över 1K på Macoteket.se, rekomenderar dig att INTE köpa minne från applestore, de är svindyra bara så du vet.
BTW, Välkommen till gänget av nygammla switchers och tillika iBook ägare

Mvh
Jocke

1
Bevaka tråden