Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bostream läggs ner!!

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2004-11-10 11:03

Jag funderar också på att gå över till Glocalnet 8Mbit, det skulle ge 16 gånger högre hastighet än nu för en 50-lapp mindre i månaden. Men är de usla? Supporten kan väl inte vara sämre än Bostream ändå? Det som vara bra med Bostream var att uppkopplingen funkade (funkar) utan mankemang. På Pricerunner var det tre stycken som recenserat, två var helt nöjda och den tredje var otroligt missnöjd med allt. Ska man våga byta och hoppas att man blir en av de två nöjda tredjedelarna?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-10 15:29

Förstår inte riktigt vad BBB håller på med. Jag begärde en offert på ADSL och VDSL-anslutningar för företag från BBB men fick till svar att de "inte kan erbjuda bredband genom ADSL/VDSL till er adress".
Istället hänvisar de till Bostream. Men Bostream (åtmisntone varumärket) ska ju försvinna?

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2004-11-11 15:47
Ursprungligen av Melker Lindström:

Förstår inte riktigt vad BBB håller på med. Jag begärde en offert på ADSL och VDSL-anslutningar för företag från BBB men fick till svar att de "inte kan erbjuda bredband genom ADSL/VDSL till er adress".
Istället hänvisar de till Bostream. Men Bostream (åtmisntone varumärket) ska ju försvinna?

I den "mellanperiod" som vi är i nu, när båda varumärkena finns får man nog förvänta sig att det blir missar i deras interna kommunikation "vad skall vi leverera och inte på orter där BBB inte finns men Bostream finns?".

Så du har helt enkelt råkat ut för denna glipa (läs avgrund) i deras eget upplägg som de själva inte har klart för sig än. :rolleyes:

Vänta eller välj någon annan.

Bevaka tråden