Beslutsångest! Är iBook 1.2 GHz ett bra köp?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-11-01 10:44

...har väldig beslutångets....behöver en bärbar efter jul, men

Ibook G4 1,2 med 60gig o blåtand som tillval samt en Ipod 20gig med Mecenat rabatt 13056kr -2000kr, allt detta för 11000kr! Trotsallt sista dagen imorgon för cram and jam!

...sitter på en dell 2,8 p4 hemma, men vill ha nåt bärbart o sysslar mest med redigering o övrig hantering av mina digitala foton och allt jag filmar med min kära sony dv-kamera!

...hjäp mig att komma över ångesten o ge mig själv denna tidiga julklapp, hur bra är egentligen iMovie, räcker det? kommer jag kunna utan probelm sätta upp ett trådlöst nätverk hemma i studentkorridoren, vilken router förutom apple airport är att rekommendera? Kan ibooken läsa DVD +R/rw????

tack på förhand....

• Medlem
  • Oslo
  • 2004-11-01 12:26

iMovie är mycket bra för dom flesta. Alla trådlösa 802.11g Routrar funkar köp den som verkar bäst till pris och prestanda-kolla te.x Pricerunner. DVD´n som är till bärbara kan läsa +skivor.

Jag har förtydligat rubriken på denna tråd. Tänk på att det är viktigt att använda rubriker som beskriver ditt inlägg på ett bra sätt, då det tillkommer över 700 inlägg varje dag på 99mac.

Mats

Du kommer att bli nöjd. Men glöm inte att toppa upp med minne till 512 eller 768, kanske t.o.m. till 1280 om du har pengarna med tanke på videoredigeringen. Dock inte hos Apple Store.

iMovie är ett enklare program, men har inte kört det själv så kan inte säga vad det går för. Varför inte traska in hos Macademic (macademic.se) och testköra?

• Oregistrerad
  • 2004-11-02 11:44

Jag tror att du kommer bli mycket nöjd. Har själv en iBook 12", den är väldigt fin. Mycket minne är bra.

O jag väntar på min ibook 12 med 80gb disk.. OHH. Kan den inte komma nuuuuu!!

1
Bevaka tråden