Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vill bara säga "Tack!"

Tråden skapades och har fått 28 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick en födelsedagshälsning från 99Mac och det tyckte jag var jättekul! Tack så jättemycket.... fast om jag får några fina presenter så behåller jag nog dem.

Då får du en till grattishälsning här! Från luleå till och med!

  • Medlem
  • 2004-10-30 01:19

Grattis från mig med !

Tack för ännumer hälsningar! Jag är barnsligt förtjust i födelsedagar så jag har svårt att somna nu... men jag måste ju sova, för maken sa att jag får ingen födelsedagspresent om jag inte sover lite (han brukar ge mig den när jag vaknar). Får nog leta fram en gummiklubba!

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-10-30 04:59

Fyller Du år?

Ja, grattis då från mig.

Grattis ifrån oss i Göteborg också!

Ursprungligen av Björnström:

Grattis ifrån oss i Göteborg också!

Ytterligare ett Göteborgsgrattis här

  • Medlem
  • 2004-10-30 11:19

Fårla' säga att mitt grattis åsså var från göeborg dårå'

Grattis ända från Skitköping!

  • Medlem
  • 2004-10-30 12:18

... och från Skåne!

Stora Gratulationer från Uppsala...

Grattis grattis!
Födelsedagsmailet är en riktigt kul funktion.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-30 16:08

å - G R A T T I S ! !! - från det fina Södermalm i den Kungliga Huvudstaden med - vet bara inte om kungafamiljen hälsar de med?.... det gör de säkert!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-30 16:31

Gratteligrattis från Götet

Grattis från Heatherville!

Oj, här tänkte jag bara skriva lite positiv feedback för att jag blev så glad över gratulationerna i brevlådan och nu är jag överöst av gratulationer från hela avlånga landet. Man tackar och niger!!! Ni är för goa allihop.

Sent påtänkt, men dagen är inte slut än
Grattis

Pocahontas, inte alls faktiskt... jag har ju snart firat ett helt dygn och jag föddes faktiskt inte förrän en minut i midnatt den 30 oktober, så om vi ska vara ärliga så borde jag inte fira förrän i morgon... (inget som säger att man inte kan göra så förstås)

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-10-30 22:30

och ett grattis till från luleå..;-P

Grattis från Huddinge!

  • Medlem
  • Nacka
  • 2004-10-30 23:59

GRATTIS från Nacka, såhär precis i rätt tid!!

Ursprungligen av Arvid:

GRATTIS från Nacka, såhär precis i rätt tid!!

Extremt bra tajming!!

Pappa berättade - för jag vet inte antalet året i rad - hur dagen var när jag föddes. Han var ett nervöst vrak och såklart tyckte att stackars mamma skulle upp på BB så fort värkarna började, så hon var nog rätt less på honom. Sen var han för feg för att vara med i förlossningsrummet, han svimmade nämligen.

Tack för all uppvaktning, ni är jättegulliga!!!!!

Sent ute med GRATTIS
men vi har firat dig på krogen hela kvällen Tyvärr var den inte uppkopplad så det får bli en hälsning nu istället.
Flaggar nu för dig genom att placera din sverigeknapp på skrivbordet
MacWitty

  • Oregistrerad
  • 2004-10-31 04:26

Grattis från Patrick, kompis med Jonny B som du ju IRCade med i bra många år! Även jag kom in i den där kanalen och röjde runt lite när det begav sig. Länge sedan nu. Typ 1997 däromkring.

PF, Jonny B å jag brukar snacka via ICQ då och då. Så vi håller kontakten även om det är rätt sporadiskt! Mysig kille (och musikaliskt begåvad!!!).

Tack än en gång för alla grattis!

MacWitty, vad är det för en sverigeknapp?

Ursprungligen av CyberPet:

MacWitty, vad är det för en sverigeknapp?

En rund flagg-knapp du hade vänligheten att skicka mig för en månad sedan när jag letade efter den diskussionen (utan resultat!!!). Den är uppe som förebild lite då och då - än ser mina egna försök mest ut som man spillt något på flaggan - men en dag ...

MacWitty

  • Oregistrerad
  • 2004-10-31 13:29

Haha! Där ser man! Då har du nog mkt bättre kontakt med honom än jag! Hupp!

PF, det var som en tanke hade överförts, för typ 2 minuter efter jag svarat på inlägget om Jonny B så skickar han mig ett ICQ mess. Så jag skvallrade om dig och han berättade att även du har födelsedag snart! Så förvägsgrattis!

macwitty, ooooh... nu hänger jag med. Tricket är nog att inte ta för mycket vitt i "blänket" och sen en toning ut till transparent som inte blir för mjölkig. Du får visa dina försök någon gång.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2004-11-03 23:05

Grattis från Helsingborg

1
Bevaka tråden