Cram & Jam med nya iPoden

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2004-10-27 15:21

Jag kan konstatera att via Mecenatshopen för studenter får man just nu

1) nya 12"-iBook med Bluetoothmodul (självklart val) och Airport (inkluderat i alla modeller)
2) en värsting iPod Photo
3) en Belkin Media Reader

totalt för 13000 + moms = strax över 16000.

Sedan får man 2000 spänn tillbaka om man handlar före 2 november med Cram & Jam-kupongen.

Helt oslagbart...

Gäller C&J de nya iPodarna?

• Medlem
  • 2004-10-31 15:35
Ursprungligen av Hagelin:

Gäller C&J de nya iPodarna?

Ja i erbjudandet står att det *inte* gäller iPod mini - vilket jag tolkar som även de nya iPodarna...

Ursprungligen av William Naversten:

Ja i erbjudandet står att det *inte* gäller iPod mini - vilket jag tolkar som även de nya iPodarna...

När du klickar på länken "Köp nu" på http://www.apple.com/se/education/cramandjam/ under iPod så kommer du till en sida som bara innehåller de vanliga 4g 20- och 40 GB-iPod. C & J-sajten släpptes innan iPod Photo och iPod U2 fanns att köpa, och Apple har nog bara missat att uppdatera villkoren. Mina två ören.

• Medlem
  • Bollnäs
  • 2004-10-31 17:25

Problemet är att talongen med streckkoderna ska vara Apple tillhanda senast den 13 december, undrar hur många som hinner få sin nya photo-pod innan dess?

Ursprungligen av Peth:

Problemet är att talongen med streckkoderna ska vara Apple tillhanda senast den 13 december, undrar hur många som hinner få sin nya photo-pod innan dess?

Jag såg nu att jag var otydlig i mitt inlägg ovan - jag tror precis som Hagelin att iPod Photo INTE ingår i erbjudandet.

• Medlem
  • 2004-10-31 23:02
Ursprungligen av superduperjacob:

Jag såg nu att jag var otydlig i mitt inlägg ovan - jag tror precis som Hagelin att iPod Photo INTE ingår i erbjudandet.

Jag har i vilket fall redan beställt. Jag har lusläst villkoren i själva Cram & Jam-pdfen - som är *minst sagt* detaljerade och juridiska. Där definieras det som iPod - dock ej iPod mini. Jag stämmer skiten ur Apple om jag inte får 2000 i retur.

Jag har i vilket fall redan beställt. Jag har lusläst villkoren i själva Cram & Jam-pdfen - som är *minst sagt* detaljerade och juridiska. Där definieras det som iPod - dock ej iPod mini. Jag stämmer skiten ur Apple om jag inte får 2000 i retur.

Lycka till - hoppas det funkar för dig! Med rabatt alltså, inte stämning ...

Lycka till, hoppas du får dina 2000. Funderade själv på att försöka, men bestämde mig för att inte ändra min beställning.

Jag köpte en PB och Ipod i oktober, men fick Ipoden först idag. Kan jag få Cram&Jam rabatten då? Isåfall skulle jag bli väldigt glad om nån skulle kunna skicka den pdf'en till mig, eftersom den inte verkar finnas på Applestore längre.

mvh

Björn
bjosc639@student.liu.se

Nu var det fixat! Tackar!

1
Bevaka tråden