Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

och hej här nu med mitt 1:a inlägg

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

johan harnesk heter jag och bor i södertälje. skaffade dator -99 och jag och min sambo visste ingenting så det blev en ren estetisk-ekonomisk fråga, nämligen imac enklaste modellen. visst hade jag stött på kompisar som hade pc så jag förstod ganska snabbt att vårat val var ett gott val. ändå har jag slitit mina numera grå och tycker fortfarande att datorer kan vara väldigt kränkande mot en normalbildad icketeknisk människa.

mitt stora intresse med datorer gäller bildhantering, både rörliga och stilla. photoshop och illustrator kan jag bra och så håller jag på och lär mej cinema 4d och nu senast premiere.

jag har ett litet nätverk med imacen (g3 350mHz OS9.2.2 384Mb RAM) och en blåvit yosemite (g3 300mHz OS9.2.2 576Mb RAM) som jag fick köpa väldigt billigt av en släkting.

jag när en liten längtan att kunna arbeta delvis med bild samtidigt som jag inte vill in i ratracet och bara producera och kämpa med deadlines.

tycker det är en jätteresurs att ha ett så här pass stort forum på svenska för macanvändare och ser fram emot att vara delaktig i detta.

tack och hej från mej för denna gång!

Välkommen till 99mac Johan! Jag tror du kommer finna många likasinnade här, om man går på din beskrivning av dig själv.

1
Bevaka tråden