Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vodafone Live-menyerna mycket bättre på SE V800

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-01 00:59

Tänkte väl det..
Fina foldrar var det i alla fall.

Ursprungligen av markus:

Tänkte väl det..
Fina foldrar var det i alla fall.

Man vet var ens dyra mobilslantar går ivarjefall!

Berätta gärna vad du tycker om bildkvaliteten i kameran.

/CX

Var och klämde på en V800 idag och måste säga att upplevelsen var mer "jaha..." än "aha!". Säljaren på det stället jag var sade att 3 skulle släppa V800 efter nyår, och då förmodligen utan branding av menyer (skulle endast ha en länk till sin portal à la Z1010).

Tyckte att den var hyffsat lätt, snygg design, mycket bättre knappsats än på Z1010. Dock var det svarta extremt plastigt och dessutom drog det åt sig fingeravtryck. Bra skärm på locket hade den också.

Summering: Eftersom jag inte riktigt har insett nyttan av 3G (annat än 3:s prismodeller) så blir det ett no go på inköp av V800. GSM funkar tillräckligt bra för mig.

Den svarta färgen gillar jag inte - det finns vita och kopparfärgade, dock så vet jag inte om dessa släpps i Europa (jag har ett koppar som jag tycker är snyggt). Jag är lite fundersam till att Tre skall sälja en V800 - som jag förstår det så har VodaPhone avtalat till sig en exklusivitets period som varar längre än så... Men det lär visa sig.

/CX

Bevaka tråden