Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacForum

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-10-06 22:52

Hej!

Först vill jag säga att jag personligne gillar MacForum. De flesta där verkar trivas med vad de gör. Men jag har sett något som jag inte gillar.
MacForum har en image av att vara "enkla" och inte ha strikta kläder. De vill ha en skön avslappnad klädstil. Kanske är det Steve Jobs som de har som förebild? I vilket fall, så tycker jag att det rimmar illa med den nya butiken på Kungsgatan. Ge herrarna uppstylade kläder, kanske lite Italienskt stil, med svartlackerade skor som blänker, stilrena kostymbyxor, ett snyggt silverspänne på bältet och en vit skjorta. Glömt inte att frisera dem...
Jag såg en Applesäljare på Computer City, han var klädd så. Resten av folket som sprang omkring där var i skugga. Riktigt proffsigt och snyggt. Så tycker jag att Pro Store skall vara. Snyggt klädd, snygg butik och fantasiska produkter. Sedan lite bättre hållning än vanligt, in med bröstet, fram med leendet etc Visa stolthet, helt enkelt.

Just my two farthings!
Vad tycker ni?

Huvaligen, det låter hemskt!

Jag drömmer fortfarande mardrömmar (nåja) om när jag skulle köpa min första Mac och hamnade uppe på Cores kontor där alla svassade omkring i kostym - läskigt!

  • Oregistrerad
  • 2004-10-06 23:01

Nä…
…inte vara mycket bra ide…

  • Oregistrerad
  • 2004-10-11 01:28

Nej tack! Låt folk vara klädda som de vill. Jag, och mina kompisar kanske hellre köper G5a av en mediakille i dredds och håliga byxor, andra kanske av italienska matrixmän. Jag förstår idén med klädkoder, men gillar den inte. Männsikor är så mycket mer än sitt yrke, och jag tycker de ska få vara det även på jobbet.

Kan låta konstigt, men jag tycker verkligen det. Jag känner mig nästan hånad om jag tvingas på kläder som jag inte själv valt. Men så är jag ju ensamföretagare med.

1
Bevaka tråden