Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nokia 6230 <–> iCal mm

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det nån som vet hur pass bra (eller dåligt) en Nokia 6230 funkar med iCal mm?
Jag får faktiskt inte nånting att funka ihop med denna telefon.
Den är ju sprillans nyutvecklad. Kan det verkligen vara sant att Nokia år 2004 släpper modeller som funkar så dåligt med Mac.
Är Nokia på väg utför??

Jag har en likadan och förutom synkning kan jag flytta filer som jag vill emellan med BT.

Eh... Hur synkar du med iCal, om jag får fråga?
Jag kan inte synka alls. Skicka filer går ju bra, men synkningen fungerar inte alls. Och jag ser inte den modellen med på Apples hemsida för iSync heller.

Ursprungligen av Polonius:

Eh... Hur synkar du med iCal, om jag får fråga?
Jag kan inte synka alls. Skicka filer går ju bra, men synkningen fungerar inte alls. Och jag ser inte den modellen med på Apples hemsida för iSync heller.

FÖRUTOM Skrev jag.
Kan inte begripa att det ska vara så svårt för nokia o göra ngt som funkar fullt ut. Eller om det är apple...

har du fått ordning på synkningen mellan ical och 6230?

Ursprungligen av David Slättne:

har du fått ordning på synkningen mellan ical och 6230?

Nix. Inte någonting. FÖRUTOM att flytta filer och så (men vet i fåglarna hur man spelar AAC-filer på den).
Men men. Nokia har ju nyligen lierat sig med M$ så det är nog anledningen till att derasgrejer inte funkar så bra med Macarna. Synd för telefonerna i övrigt är ju kanon med Symbian och så.
Nää, det får nog bli en SE nästa gång.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2005-02-19 11:23

Är helt övertygad om att det kommer en uppdatering av iSync snart som fungerar med nyare Nokia modeller. Hoppas min 6670 får stöd..

Prova "Nokia Collector". kan laddas ned via Nokias hemsida eller sök bara genom "google". Egentligen är NC till 70.. serien men det kan vara värt att prova.

Hoppas det hjälpte, själv använder jag SE S700i och det funkar utan problem med min iBook G3.

Lycka till,

1
Bevaka tråden