Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

FAQ: Dagens aktiva & nya inlägg

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av jgb:

Fast i dagsläget så fixar man det väl enklare genom att gå in på http://www.99.se/anpassa_senaste/ och dona? Dock med risken att alla övriga inställningar förvinner, t.ex. tidszoner och liknande.

Ja men det är precis det som inte fungerar för mig. Jag har markerat de forum jag vill ta bort och sparat men det fungerar inget vidare..

  • Medlem
  • 2009-01-26 12:55

wildcard: Ah. Du har inte gjort andra inställningar efter det då? Då verkar det som om inställningarna för "dagens diskussioner" försvinner.

jgb: Jag har markerat de forum jag vill ta bort både en och en och flera åt gången. Jag har provat mer än en gång men det ger inga resultat.

  • Medlem
  • 2009-01-26 13:35

Då vet jag inte vad det kan vara som är fel, det blir något som de som rotar i underliggande system får kika på. databaser och annat.

ok. tack ändå. Men jag kanske gör fel, ska jag bara markera rubriken på forumet- med en grå bakgrund eller även markera underliggande rubriker? Jag kanske helt enkelt inte fattar

Ursprungligen av wildcard:

...eller även markera underliggande rubriker?...

Ja, du måste markera varje forum som du vill exkludera

Jesper: tack, men det fungerar inte det heller. Musikforumet envisas med att komma upp

Det är skönt med såna här macforum, allt är så enkelt att förstå och "it just works".

Jag antar att Björnström och Belak är medvetna om den här buggen. Finns det någon idé om vad det är för fel? Det verkar ju vara många som är drabbade.

Musikprylar köpes/säljes tror ja ett forum heter som envisas följa med mina inställningar. De börjar bli småpinsamt att fråga om hjälp 100ggr om en sån här grej, men det vore så trevligt om det fungerade

Frågan är väl vad man ska prioritera. Att man får rätt tid på forumet, eller att man får se dom inläggen som är intressanta för en. Jag tror jag ska ändra tillbaks till det sistnämnda, blir lite virrig/trött av allt sållande.

ebby: funkar inte 99.se/dagensmusik?

Kan testa den. Har fått ett par liknande länkar nu (4-5 gånger) och så funkar det bra i kanske en dag, sen blir det fel igen. Ska köra den, så får vi se. Tack!

Orkar/vågar inte ändra tillbaks inställningarna just nu, så jag får leva med att klockan är en timme bakåt i tiden. Men det gör inte så mycket.

Bevaka tråden