Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ericsson p910i eller p900

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har just fått den nya Ericsson p910i, en vidareutveckling av den "gamla" p900. Är det någon som vet hur jag får den att lira med min powerbook G4. Bluetooth funkar men det viktigaste är att jag vill ha USB kontakt. Om ni inte känner till den nya Ericsson kanske ni vet något om 900:an?

Tror faktiskt inte att den lirar med USB. Men det går ganska bra med BT.

Om du bluetooth funkar, varför vill du då köra USB?

Ursprungligen av Kristofer G:

Om du bluetooth funkar, varför vill du då köra USB?

Alltså, bluetooth funkar med i-Sync och adressbok och kalender. Vad jag vill göra är att snabbt kunna överföra bilder och filmer via USB (Ericssons sk. Sync-station). Det är då det blir tvärstopp. "Finns inga drivrutiner till denna enhet" säger min dator...

Ursprungligen av macmartin:

Alltså, bluetooth funkar med i-Sync och adressbok och kalender. Vad jag vill göra är att snabbt kunna överföra bilder och filmer via USB (Ericssons sk. Sync-station). Det är då det blir tvärstopp. "Finns inga drivrutiner till denna enhet" säger min dator...

I "Utilities" hittar du "Bluetooth File Exchange". Lite långsamt men funkar fint för mig...

När jag försöker bläddra i min telefon händer ingenting utom att programmet säger att åtgärden är utförd.
Men tomt i mappen och tomt och bläddringsfönstret!
Vad gör jag för fel då?

Testa att parkoppla telefonen igen. Det kan ibland avhjälpa sådana fel. Fick själv göra det för att få filsync att fungera med min T630

Bläddringen fungerar inte på P910. Det går dock bra att skicka filer till telefonen. Vi får hoppas att detta åtgärdas i en framtida uppgradering av Firmware.

Tack Micke W !
Nu har du besparat mig en massa jobb!
Det blir och sätta sig vid pcn med andra ord när det är download som gäller!

1
Bevaka tråden