Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Andreas Leijon

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-20 13:09

[font="Trebuchet MS"]Andreas heter jag. Leijon är mitt efternamn, något som också avspeglar sig i mitt smeknamn här på 99mac. Mindre aktiv medlem sedan jag påbörjade jobbet som nyhetsredaktör på tidningen MacWorld i september 2003. I dagarna byter jag dock tjänst och blir i stället redaktionschef, något som jag hoppas kommer att kunna ge mig mer tid att ägna åt att göra MacWorld till en bättre tidning.

Kort sagt är det alltså till mig ni ska mejla ([email protected]) om ni har funderingar kring tidningen och förslag på vad som skulle kunna göras bättre.

Privat gillar jag webb, film, musik (en hejdlös blandning av Frank Sinatra, tung hip-hop, pojkband och Sarah Brightman), min familj och är rent allmänt beroende av internet, Cola light, min underbara sambo och förstås min vackra Powerbook.

Jag bor i centrala Stockholm men kommer ursprungligen från Lidköping, eller rättare sagt Söne, om någon nu råkar veta var det ligger. (Förutom du, Pär...)[/font]

I övrigt hyser jag stor beundran för det arbete Martin & Co har lagt ned på denna sajt.

Och ungefär så här ser jag ut: (foto: Andreas Lind)

Lika snygg som vanligt!

Åfan - jag har fotograferat alla kids på De La Gardieskolan i Lidköping för många år sen

  • Medlem
  • 2004-09-20 13:59

Hej pappa VLT

  • Medlem
  • 2004-09-20 21:37

vafalls?! Har Macworld en red-c med slirre??!! Kan man läsa den då?

Jag tycker du flinar skönare på avataren.

Japp, det är något speciellt med den avataren. Man får helt klart känslan av att något lurt är på gång. Frågan är bara vad?

/M

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-21 09:23

Haha, det vet man aldrig förrän det är för sent!
Avataren på Offtopic är dock något modifierad och ser om möjligt ännu mer lurig ut.
Lite sektledarkänsla över den. :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2004-09-21 09:26

I söne finns det många bra kantarellställen, och längre ut på "hinna" finns det många bra ställen för champinjon och, mmmm..., stolt fjällskivling...
Varför inte en 99naturpub med övernattning ('obögig givetvis'©) i båken längst ut

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-21 09:54
Ursprungligen av Pär:

I söne finns det många bra kantarellställen, och längre ut på "hinna" finns det många bra ställen för champinjon och, mmmm..., stolt fjällskivling...
Varför inte en 99naturpub med övernattning ('obögig givetvis'©) i båken längst ut

Ja, kantareller har man plockat mången gång hemma i skogen.
Någon övernattning i Båken är åtminstone inte jag speciellt sugen på. :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2004-09-21 10:05
Ursprungligen av Leijon:

Någon övernattning i Båken är åtminstone inte jag speciellt sugen på. :rolleyes:

Rädd för spindlar

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-09-21 10:18
Ursprungligen av Pär:

Rädd för spindlar

vem fan är inte rädd för spindlar??

Hur var det nu - har du gått på De La Gardie skolan i Lidköping?

1
Bevaka tråden