Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Festiz

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-19 23:15

Enligt vissa besvärliga myndigheter så är mitt namn Stefan Wallin, alla som känner mig kallar mig dock för Festiz, till och med mor och far titt som tätt. Anledningen till detta är nog min övernaturliga förtjusning till stilldrinken festis. Det finns bara två smaker jag inte intar, dessa är Cassis och Dragonfruit Pear. Den absoluta favoriten är Strawberry Grapefruit.

Utav detta smeknamn så har jag anförskaffat mig domänen med samma namn och tld'n .com. På denna låter jag kamrater låna utrymme och plats på min bandbredd. Denna plats är på sätt och vis mitt mecka, allt jag rör och gör har med utvecklande av webbplatser att göra. PHP är språket och min är databasen.

För närvarande jobbar och sliter jag samtidigt som jag törstar efter kunskap i min gymnasiala utbildning. Min inkomster går rakt ner i madrassen där jag sparar för en framtida PB G5 12". Det är min drömdator, tills vidare får jag lov att sitta och utveckla hemsidor på en Compaq Evo N610c där det snurrar Slackware Linux 10.0. Dagligen så hånar (lite smått bara) min elevkamratstödjare mig för att jag sitter på en PC istället för på den optimala plattformen(gissa vad). Men men, varje dag som går tar mig ett steg närmare den underbart benvita världen av Mac.

Viktigast i mitt liv just nu:
2004-09-19:

  1. Försöker bli frisk

  2. Bli klar med mina nuvarande tidspressade projekt!!

  3. Försöka anstränga mig lite till i plugget...

  4. Försöka hitta en tjej.

  5. Få alla under mig att organisera sig på ett regelmässigt och vettigt sätt.

Välkommen! Powerbook G5 12" lät trevligt

1
Bevaka tråden