BBEdit 8 för $129

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-17 07:50

Vet inte om det här är gammal info, men om man uppgraderar från BBEdit Lite (som är gratis!) får man köpa BBEdit 8 för $129 (+ moms) istället för $179 som är det normala priset (som tydligen ska höjas till $199 enligt vad jag har hört). Mer information och länk till e-butiken finns här:

http://www.barebones.com/store/cross_upgrade.shtml

Klicka på "Buy Now", sen "BBEdit" under rubriken "Shop by Category" sen på sidan som laddas finns det en produkt längst ner "BBEdit 8.0 Cross-Upgrade from BBEdit Lite, Adobe GoLive, Macromedia Dreamweaver (3.0 or later)".

Man behöver inte ens ha BBEdit Lite installerat för att det ska fungera...

~peter

För den som vill läsa lite om de stora förändringarna i BBEdit 8 så kan ni kolla in John Grubers artikel. Där står det också att priset mycket riktigt kommer att höjas till $199, fram till oktober är det fortfarande $179 (och han tipsar också, på sitt eget sätt, om priset på $129 för den som har BBEdit Lite).

Jag har använt BBEdit 8 ett tag och det känns rätt bra. Håller på att vänja mig vid en-fönsters-modellen, jobbar man i flera olika projekt samtidigt kan det vara rätt smidigt att samla alla filer till ett projekt i ett fönster.

1
Bevaka tråden