Gjorde jag ett misstag?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Beställde nyligen en JBL Creature tillsammans med en FireWire-hårddisk och en PowerBook-adapter från Macoteket.se.

Precis när jag tryckt iväg ordern tipsade min brorsa mig om en ljudanläggning som hade bättre bas (enligt honom) och bara kostade 499:-. Högtalarsetet heter OZAKI och går att fynda på NetOnNet.

Frågan är nu alltså: borde jag köpt Ozakin istället för den lite snyggare och mer "Mac-aktiga" Creaturen? Behöver lite tröst

Och ja, jag vet att jag redan gjort köpet och det här bordet handlar om Köptips, men jag hittade inget annat ställe som passade.

• Medlem
  • Uppsala
  • 2004-09-11 20:02

Kan bara berätta att jag har själv JBL creature & det låter jätte bra! supernöjd!

...de andra vet jag inget om

Ursprungligen av beakid:

Beställde nyligen en JBL Creature tillsammans med en FireWire-hårddisk och en PowerBook-adapter från Macoteket.se.

Precis när jag tryckt iväg ordern tipsade min brorsa mig om en ljudanläggning som hade bättre bas (enligt honom) och bara kostade 499:-. Högtalarsetet heter OZAKI och går att fynda på NetOnNet.

Frågan är nu alltså: borde jag köpt Ozakin istället för den lite snyggare och mer "Mac-aktiga" Creaturen? Behöver lite tröst

Och ja, jag vet att jag redan gjort köpet och det här bordet handlar om Köptips, men jag hittade inget annat ställe som passade.

Frågan är om det ger bättre eller mer bas , jag tippar på mer och OZAKINs brusförhållande verkar rätt sopigt 55db är verkligen inte bra. Man kan ju inte begära så mycket för 495:- men jag tror du inte behöver ångra ditt val JBL är ju alltid JBL.

Senast redigerat 2004-09-11 21:48

Prioritera design eller ljud tänker jag inte göra åt dig, men om du skulle ångra dig så är det väl värt att dra iväg ett mail eller ringa Macoteket. De är nog inte omöjliga bara för att du har skickat iväg beställningen.

Mac:ande handlar mycket om känsla och design. Creature skapelserna fyller nog kriteriet bättre än Nett on Fett boomboxen. Ljudkvalisorten har inget med saken att göra...

Så... nu känns det genast bättre Någon som förresten har erfarenhet av Macoteket och Hemleverans? Ska jag sitta och vänta hemma varje kväll nu eller vad är dealen? Har ingen aning om när de kommer.

1
Bevaka tråden