Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ni som har en väska från AcmeMade, hjälp!!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-09-10 01:53

Är riktigt nyfiken på en väska från AcmeMade:

http://www.acmemade.com/bags.html

till min nya Powerbook (som ska komma nästa vecka, längtar!! ):

Har försökt hitta andra bilder på den än de som finns på hemsidan, men misslyckats. Är det någon som har väskan och skulle kunna tänka sig att ta några bilder på den och posta här? Skulle uppskatta det oerhört mycket...

Vet någon förresten om de här väskorna går att få tag på någonstans i Sverige? Helst Stockholm?

Tack!!!

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-10 07:28

Visst är de grymt fräscha? Min fru är grymt sugen på en sån. Tror Kullander & Kullander haft ett par av dem. Macoteket har dem inte. Funderar på att beställa direkt från USA.

  • Oregistrerad
  • 2004-09-10 10:28
Ursprungligen av skamuel:

Visst är de grymt fräscha? Min fru är grymt sugen på en sån. Tror Kullander & Kullander haft ett par av dem. Macoteket har dem inte. Funderar på att beställa direkt från USA.

Hörde just med Kullander, och de har inte längre kvar dem i sortimentet, kanske kanske kommer in till hösten. Synd att det blir så dyrt med frakt + moms om man beställer från USA!

Önskar att man kunde se några bilder på väskorna i någon mindre "steril" miljö än den vita bakgrunden de har på hemsidan innan man beställde... Någon som kan posta ett par bilder på sin väska?

  • Medlem
  • Enköping
  • 2004-09-10 10:05
Ursprungligen av mimidu:

Är riktigt nyfiken på en väska från AcmeMade:

http://www.acmemade.com/bags.html

till min nya Powerbook (som ska komma nästa vecka, längtar!! ):

Har försökt hitta andra bilder på den än de som finns på hemsidan, men misslyckats. Är det någon som har väskan och skulle kunna tänka sig att ta några bilder på den och posta här? Skulle uppskatta det oerhört mycket...

Vet någon förresten om de här väskorna går att få tag på någonstans i Sverige? Helst Stockholm?

Tack!!!

Min kollega har en. Hon köpte från usa, inga problem. Fina material, bra kvalité, ser ut precis som på bilderna på webben. Hon har modellen "geometri".

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-09-10 13:17

HAHAHA gick in på tråden imorse... klickade på länken, såg bilderna och beställde en på en gång

Blev iaf en eco carbon

  • Oregistrerad
  • 2004-09-10 18:20
Ursprungligen av kainen:

HAHAHA gick in på tråden imorse... klickade på länken, såg bilderna och beställde en på en gång

Blev iaf en eco carbon

Coolt! Lova att berätta när du får den hur den känns osv osv...!

Var precis på väg att starta en tråd med samma fråga, men så hittade jag denna. Kul! Verkligen snygga väskor, hoppas bara att kvalitén håller samma nivå som designen. Funderar på vad som skulle vara mest ekonomiskt - att beställa direkt från USA eller från återförsäljaren i England. Om man tittar på grundpriserna så är det ju klart billigare i USA. Tom med frakten inkluderad blir det billigare i USA än priset utan moms och frakt hos den engelska återförsäljaren. Men - hur mycket moms och ev. övriga avgifter får man räkna med om man beställer från USA? Vad tror ni? Och framför allt, ni som redan har en AcmeMade-väska, berätta allt!!

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2004-09-10 14:06

Vill du inte handla ifrån USA så kan du ju beställa i från någon av deras europeiska distributörer/ÅF och då betalar du deras lägre moms (VAT) och slipper betala för tull/moms hanteringen hos fraktföretaget (kurir/posten).

t.ex.: http://www.macattire.com/ i England

1
Bevaka tråden