Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dags för pubkväll på din hemort?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ett kul sätt att fördjupa bekantskapen med andra 99mac:are är att samlas för en pubkväll - samtalsämnen saknas sällan när Macanvändare träffas!

Ikväll bjöd vi in till en liten pubkväll på hippa SoHo i Göteborg och ett femtontal medlemmar dök upp för att smaka på kylda drycker och en trevlig kväll. Macanvändare är alltid trevligt folk och kvällen blev väldigt lyckad. Det är alltid kul att få träffa personerna bakom användarnamnen man ser dagligen på 99mac och på kort tid bygger man upp ett stort nätverk av bekanta.

99mac har sex lokala forum som täcker olika delar av landet, distrikten är döpta efter huvudorterna Umeå, Sundsvall, Stockholm, Göteborg, Linköping och Malmö.

Passa på att lära känna andra 99mac:are - skapa en diskussionstråd i det forum som täcker din hemort och kom med ett förslag om pubkväll. Med 8000 medlemmar finns det alltid ett trevligt gäng som är sugna på att träffas - samtalsämnen saknas aldrig när Macanvändare möts! Eftersom vi alla kommer ifrån olika yrken och bakgrund brukar kvällarna alltid bli intressanta.

Planering och inbjudan Det är alltid bäst att bestämma datum och plats ett par veckor i förväg även om det kan vara knepigt. När allt är bestämt skickar ni ett meddelande till mig eller någon annan admin så skapar vi en inbjudan på förstasidan för att locka fler intresserade.

Här hittar du våra lokala forum

Kommentera kvällens pubkväll i Göteborgsforumet

Nedan hittar du lite bilder ifrån kvällens träff i Göteborg:

Kenneth Pilo, Martin Björnström, Linus, Mats Björnström

Från höger: Björnström och Maco (Niklas)

Från vänster: JR, Pär, Christopher Papastefanou och Olle

jag åker förbi stockholm nästa vecka, let's do it

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-09-03 07:20
Ursprungligen av Jon Adolfsson:

jag åker förbi stockholm nästa vecka, let's do it

Sounds lika a plan, för då har jag fått min PB"
(kan ju inte gå på mac puc utan o ha en mac hehe)

Låter bra. Ska vi gå på Bronco:s då?

Fasen! Då är nog till och med jag i Sthlm! Wohooo!

e för ung... men jag kan ta en cola

Den stora Mac-kändisen från Jönköping hade tänkt att besöka Stockholm i höst. En Mac-Pub då är given.

/den stora Mac-kändisen i Jönköping

Ursprungligen av Christian Åhs:

Den stora Mac-kändisen från Jönköping hade tänkt att besöka Stockholm i höst. En Mac-Pub då är given.

/den stora Mac-kändisen i Jönköping

Låter bra! Se till att komma snart då innan jag hoppar på flyget västerut igen

  • Oregistrerad
  • 2004-09-05 23:34

Om jag säger 15 september, vilket ställe säger ni då att vi ska pubba på?

1
Bevaka tråden