Vart köpa Airport Express?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hoj Hoj,

Vart kan man köpa Airport Express med omgående leverans? Är det ens möjligt? Skulle vilja få tag i en på en gång. Gärna av ett ställe som kan sälja mig 512 Mb RAM till min PowerBook samtidigt. (inget krav) Några förslag?

Tacksam för tips...

/Stefan

• Oregistrerad
  • 2004-09-02 15:18

Jag beställde en på Macoteket för 1-2 veckor sedan. När jag beställde sog det att de skulle komma in i lager om 4 dagar. Sen stog det att de var försenade. Och nu i måndags stog det typ 20 dagar. jag tröttnade så jag avbeställde ordern.
beställde en på AppleStore i tisdags. Fick den hem med bud idag

• Medlem
  • Kungälv
  • 2004-09-02 15:34

Var köper man en AirPort Express?
Vart skall man gå?

(språkpolisen slår till igen)

Ursprungligen av Macus:

Var köper man en AirPort Express?
Vart skall man gå?

(språkpolisen slår till igen)

Oj det var nödvändigt....

För mycket fritid?

/Stefan

• Oregistrerad
  • 2004-09-02 15:54

Eftersom det verkar vara omöjligt att få tag på en i butik eftersom apple är sega på att skcka ut dem till andra återförsäljare, och att av de som kommer till återförsäljarna så är typ alla förbokade, så tänkte jag var lite hygglig å berätta om det förmodligen snabbaste sättet att få tag på en. Jag noterade att Stefan ville ha den för omgående leverans, men 2 dagar tror jag är det mest omående somm finns tillgängligt idag.

Tycker ditt inlägg som "språkpolis" känns ganska naivt. Men en del har väl inget bättre för sig, eller är rädda att glömas bort...
Hade varit bättre om du påpekade att Stefan ville gå nånstans och köpa det över disk och sedan berättade du var man kan göra det.

• Medlem
  • Kungälv
  • 2004-09-02 17:32

Jag behöver väl inte påpeka något som redan framgår av hans första inlägg.
Men om jag visste vem som har AirPort Express i lager så hade jag berättat det.

PS. "Glömmas" stavas med två m.

Grafit i umeå har den hemma, och skickar säkert om du ringer. www.grafit.it

Skärpning Stefan... Hör alltid hos din lokala apple dealer i Ume.

Ursprungligen av Mats Börjesson:

Grafit i umeå har den hemma, och skickar säkert om du ringer. www.grafit.it

Skärpning Stefan... Hör alltid hos din lokala apple dealer i Ume.

Hehe sorry.. Klart att jag vill köpa lokalt! Ringer dem i morgon och kollar om de har kvar en, då blir det att kasta sig i bilen och åka ut till ersboda!!

(hoppas att jag inte gjorde bort mig språkligt, för då ligger man väl illa till.. :rolleyes: )

Hoj Hoj

/Stefan

1
Bevaka tråden