Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

powerbook och spel

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Rent allmänt är jag nyfiken på hur ni upplever spel på bärbara macar.
I mitt fall en 12 tums 1,33 m 512 minne. Nu har jag inte fått den än därav otålig fråga.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-10 22:47

Jag har en 12" Powerbook 867 mhz och den går det rätt sjysst att spela på, iaf Quake 3 och Diablo II

warcraft 3, the sims, jedi academy och call of duty är andra utmärkta spel som även bör fungera utmärkt...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-10 22:59

Just ja...Warcraft 3 har jag lirat på min och det flyter bra, och även Starcraft och Hearts of Iron. Jag har inte provat lägga in mitt Neverwinter Nights på den, men säkert funkar även det rätt okej Har inte ens installerat det på G5an

  • Oregistrerad
  • 2004-08-12 10:54

har en 667 MHZ Powerbook och jag e faktiskt helnöjd. Nyare spel börjar bli lite krävande nu, men föratt vara två år gammal tycker jag den e helt fantastisk fortfarande som bärbar dator. Quake, Unreal, Max Payne, mfl. flyter på riktigt bra!

  • Medlem
  • 2004-09-10 14:35

Jag har en iBook G4 800 mhz med 640 MB ram och jag spelar jättemycket spel och de flyter på bra. Jag spelar bla UT 2003, Soldier of Fortune, Halo, Age of Mythology mfl. De flyter bra på lite lägre grafik men det är mer än spelbart och på din kommer det nog flyta ännu bättre.

1
Bevaka tråden