Rogue Spear - Open Source

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-07-29 15:23

Jag har precis startat en petition som kommer att skickas till MacSoft då den uppnår 200 underskrifter. Jag hoppas kunna uppnå dessa 200 för att då skicka den till MacSoft och se om de släpper Rogue Spear som open source. Detta skulle betyda att vem som helst skulle kunna göra en OSX patch och vidare uppdateringar.

Ge ett av de bästa spelen genom tiderna en andra chans!

http://www.petitionspot.com/petitions/rogue-spear-open-source

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-29 18:16

Tror inte att MacSoft har så mycket att säga till om där eftersom de inte har gjort spelet utan bara portat det.

• Oregistrerad
  • 2004-07-29 19:33
Ursprungligen av acke:

Tror inte att MacSoft har så mycket att säga till om där eftersom de inte har gjort spelet utan bara portat det.

Även om det må vara så, så kanske de hjälper till!

• Oregistrerad
  • 2004-08-16 22:49

Vi behöver fler underskrifter.

Nytt mål är satt: 350 underskrifter - just nu har vi 149. Skicka gärna länken till så många som möjligt. Men inom vissa gränser. Jag vill helst att underskrifterna görs av folk som spelar/har spelat RS så att det blir gjort på riktigt sätt.

Namnlistan - Skriv under!

• Medlem
  • Lund
  • 2004-08-17 08:37

Rainbow Six 3 finns ju till OS X, så jag förstår inte riktigt vad problemet är. Visst spelen skiljer sig lite åt, men det kallas utveckling tror jag bestämt.

Nåja, jag skrev på iaf. Lycka till.

• Oregistrerad
  • 2004-08-17 20:11
Ursprungligen av hugin:

Rainbow Six 3 finns ju till OS X, så jag förstår inte riktigt vad problemet är. Visst spelen skiljer sig lite åt, men det kallas utveckling tror jag bestämt.

Nåja, jag skrev på iaf. Lycka till.

Enligt mig (och de flesta RS-fantaster) så kan inget av de nyare Tom Clancy spelen mätas med RS i annat än grafik.

Spelkänslan slår allting i RS. För att kunna slå den skulle ett Rogue Spear 2 komma.

1
Bevaka tråden