PowerMac G5 2x2,5

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-07-20 13:56

Hejsan!

Beställt en powermac g5 2x2,5gzh. Preliminärt leveransdatum 2004-07-20. Har dock inte kommit någon dator idag. Någon som vet om det kommit leveranser till Sverige idag, eller är de försenade?

Otålig!

Med vänliga hälsningar,
Anders

Hej, och välkommen hit!

När jag beställde min iBook från Apple Store fick jag ett mail innehållande en länk till en sida där man kunde se var paketet befann sig. Är du säker på att du inte har fått det?

/K

• Oregistrerad
  • 2004-07-20 15:45
Ursprungligen av Kristofer G:

Hej, och välkommen hit!

När jag beställde min iBook från Apple Store fick jag ett mail innehållande en länk till en sida där man kunde se var paketet befann sig. Är du säker på att du inte har fått det?

/K

Har du inte fått ett mail om att den är skickad så borde du inte fått den. Det preliminära leveransdatumet stämmer sällan.

• Medlem
  • 2004-07-20 21:54
Ursprungligen av Stephan H:

Har du inte fått ett mail om att den är skickad så borde du inte fått den. Det preliminära leveransdatumet stämmer sällan.

Hej igen!

Tack! Detta verkar vara ett mkt bra forum.

Jag har beställt varorna från en Scribona återförsäljare. Och de har ingen information mer än det preliminära leveransdatumet tyvärr. Därför jag är nyfiken om någon annan har hört någonting...

Skärmen skulle komma nästa vecka, men det kan väl omöjligt stämma? En sån där ny alltså, släpptes ju bara för några veckor sedan i USA.

Mvh,
Anders

• Oregistrerad
  • 2004-07-20 22:12

Ok. Trodde du köpte från AppleStore, då får man mail när de skickar datorn.

Jag beställde 2 timmar efter att de kom upp på AppleStore, och fick som preliminärt "ship-date" den 2a aug. Dock fick jag ine bekräftelsen på min beställning förän dagen efter. Den brukar komma samma dag. Men det kanske var för att de hade mycket att göra.

Har också hört att Apple säger 30 juli som datum då de börjar skeppas.

• Medlem
  • 2004-07-26 15:19
Ursprungligen av Stephan H:

Ok. Trodde du köpte från AppleStore, då får man mail när de skickar datorn.

Jag beställde 2 timmar efter att de kom upp på AppleStore, och fick som preliminärt "ship-date" den 2a aug. Dock fick jag ine bekräftelsen på min beställning förän dagen efter. Den brukar komma samma dag. Men det kanske var för att de hade mycket att göra.

Har också hört att Apple säger 30 juli som datum då de börjar skeppas.

3e veckan i Augusti! Kan det stämma? Det är ju fullständigt oförsvarbart att leveranstiden blir 1 månad försenad....

Anders

Haha, 1 månad är bra i Apple-sammanhang. Bäst att du vänjer dig.

1
Bevaka tråden