Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MOH Breakthrough strul

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-06-22 17:29

Försöker installera MOH Breakthrough, och det gåt på ungefär 2 sekunder. "Installation was successful". Inga filer någonstans att starta från. Någon annan som varit med om samma sak?

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-06-22 17:50
Ursprungligen av Filiford:

Försöker installera MOH Breakthrough, och det gåt på ungefär 2 sekunder. "Installation was successful". Inga filer någonstans att starta från. Någon annan som varit med om samma sak?

Samma hände här. Det var tydligen något fel på min mohha-app. Jag ersatte den med en kopia, och då funkade det.

  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-06-22 18:51
Ursprungligen av hugin:

Samma hände här. Det var tydligen något fel på min mohha-app. Jag ersatte den med en kopia, och då funkade det.

Kopia? Ominstallation?

  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-06-22 19:49
Ursprungligen av Filiford:

Kopia? Ominstallation?

Ominstallerat MOHAA
samma skit - funkarnte...
har kontaktat Aspyr

Jag fick samma problem på min nya fina powerbook, har inte löst det ännu, så jag spelar det på iMacen hemma istället där det fungerar... och den MOHAA installationen har allt skit i sig... från MOHAA v1.0 och framåt.
Medans den på Powerbooken har en helt ny MOHAA mapp...
Jag orkade inte lägga ner tid på det så jag sket i PBn men hittar du en lösning så ja ja ja vill veta!

Senast redigerat 2004-06-23 11:37
  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-06-23 10:19
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Jag fick samma problem på min nya fina powerbook, har inte löst det ännu, så jag har spelar det på iMacen hemma istället där det fungerade... och den MOHAA installationen har allt skit i sig... från MOHAA v1.0 och framåt.
Medans den på Powerbooken var en helt ny MOHAA mapp...
Jag orkade inte lägga ner tid på det så jag sket i PBn men hittar du en lösning så ja ja ja vill veta!

Kan det vara Panther som krockar?

Nej det är Panther på båda maskinerna... samma version också.

  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-06-23 11:55
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Nej det är Panther på båda maskinerna... samma version också.

OK

upptäckte att det finns en update av mohaa på macgamefiles, ska testa den i kväll. Inget svar från Aspyr än.

Ursprungligen av Filiford:

OK

upptäckte att det finns en update av mohaa på macgamefiles, ska testa den i kväll. Inget svar från Aspyr än.

Det kan dröja innan Aspyr skickar svar... Jag har varit i kontakt med dem både som spelare i behov av teknisk support, potentiell köpare med fraktfrågor samt som spelredaktör här på 99mac. Jag har väl aldrig direkt blivit slagen av snabba svar direkt, tyvärr. Ofta har de t o m uteblivit. Teknisk support har jag dock fått svar på, även om det tog ett tag. Om du mot förmodan inte skulle få svar så kan jag försöka höra mig för bland mina kontakter på företaget.

På deras adress pr@aspyr.com är det inte ens någon som svarar... Hur bra PR ger det? :rolleyes:

Läste just att version 1.14 av MOHAA krävs för att kunna installera Breakthrough... Kör uppdateringen du hittade så ska det funka bättre.

  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-06-23 15:14
Ursprungligen av Christofer:

Läste just att version 1.14 av MOHAA krävs för att kunna installera Breakthrough... Kör uppdateringen du hittade så ska det funka bättre.

Det stämmer - uppdateringen på Macgamefiles är nyckeln.

Det borde också finnas en uppdatering på Breakthrough skivan för mohaa 1.14 också. Det fanns det ialla fall på min spearhead skiva.

1
Bevaka tråden