Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

[99] Klaner

Tråden skapades och har fått 74 svar. Det senaste inlägget skrevs .

ska lägga upp replaysen så snart jag kan, hinner tyvärr inte nu...

hur fixar jag till så att andra kan titta på replaysen eller måste man spela dom i WCIII?

Alla måste ju få se när jag och ivar tvålar till bobbo.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-16 22:17
Ursprungligen av Mattias Hedman:

hur fixar jag till så att andra kan titta på replaysen eller måste man spela dom i WCIII?

Alla måste ju få se när jag och ivar tvålar till bobbo.

Tror du syftar på den matchen när du och jag spelade på lag?
Jag har lagt upp den filen på webben utifall ni vill komma åt den
http://dsv.su.se/~ivar-ase/

haha, lade du bara upp den? eller lade du upp dom andra när jag smiskade er också?

Ursprungligen av bobbanbobbelito:

haha, lade du bara upp den? eller lade du upp dom andra när jag smiskade er också?

Nu förstår jag inte vad du menar...

bobbanbobbelito då fick du hjälp av mig.
Nejdå Bobban vann en match moss oss också.

Det jag undrade över var om det går att konvertera filmerna atill någto annat format, men jag tror att detta egentligen inte är några filmer i egentlig mening, så jag antar att det inte går.
Lite trist att man måste ha WCIII för att kunna se dom det är mest det.

Ska bli skoj att spela igen någon dag. Jag straffas nu när jag måste sitta och jobba... för att jag hade skoj tidigare ikväll.

tror inte det går att konvertera om dom...

när ska vi ha nästa wc3 kväll? på söndag eftermiddag går nog bra för min del... går inte det att posta på första sidan? så alla ser det och vi blir flera?

  • Oregistrerad
  • 2004-06-17 01:20

Förhoppningsvis så kommer jag förr eller senare att vinna en match. Men idag gick det inte bra. Fuskare.

  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-06-17 11:06

Synd att jag inte kan vara med, jävla dålig tele lina man har, jag måste gå till botten med detta! Eller kan det vara routern som gör något dumt... hmmm... kanske skulle prova att koppla direkt till modemet istället, men då kan ju inga andra surfa samtidigt, men det skiter jag i, bara det funkar HEHE HAHAHA!!! >:)

jo Ovsing, detta får du undersöka. Om det inte löser sej tycker jag du ska kontakta din Internetleverantör för så här ska de ju inte vara. Hela din proffskarriär som warcraft spelare beror ju på din uppkoppling ^^

  • Oregistrerad
  • 2004-06-17 14:18

Ska de som kan titta in i kanalen igen klockan 18? Vill gärna försöka vinna någon match innan jag åker ifrån mitt bredband i morgon

visst, de e bara å titta in... de e nog möjligt att jag är där iaf

  • Medlem
  • Österåker
  • 2004-06-17 17:13

Jag tittar nog in. med datorn kopplad direkt till modemet så får vi se om det är något med routern

jag är inne nu och väntar iaf

  • Oregistrerad
  • 2004-06-17 23:07

Nu har jag ju i alla fall vunnit en match, även om kombattanten hade ett visst handikapp. Men jag skall nog få fason på mitt spelande med tiden, för trots allt, hur kul är det för er att spela mot en usel motståndare?

Bevaka tråden