Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Xcode v. 1.2

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2004-06-10 19:42

Den senaste Xcode versionen som inte verkar finnas i uppdateraren utan man är tvungen att ladda ner den från apples ftp, vilket inte fungerar särskilt bra för mig . Är det någon som har den som en .iso eller .dmg (eller annat format som jag kan bränna den från?) på en ftp som jag skulle kunna få tanka nu under helgen? Torrent går oxå bra, eventuellt om den ligger på en dc-hubb oxå.

Det vore jätte najs.

tack

  • Oregistrerad
  • 2004-06-10 21:31

Har du testat att ladda hem från usa?.. europa-servern verkar vara helt fantastiskt seg.

De borde förresten verkligen komma med en ordentlig uppdatering snart tycker jag.. sitter just nu och är lite småsur över vissa detaljer.. som att den inte fixar code stripping ännu.. och att code sense-funktionaliteten fungerar något vansinnigt dåligt.. det är väl de två saker som känns som mest irriterande just nu tycker jag. .. vad skönt det är att tala ut om sina problem ibland

Jag tänkte börja konfa upp min web-server igen om en liten stund.. säg till om inte USA-spegeln fungerar bättre så lägger jag upp 1.2:an

Ursprungligen av lionfromzion:

Den senaste Xcode versionen som inte verkar finnas i uppdateraren utan man är tvungen att ladda ner den från apples ftp, vilket inte fungerar särskilt bra för mig . Är det någon som har den som en .iso eller .dmg (eller annat format som jag kan bränna den från?) på en ftp som jag skulle kunna få tanka nu under helgen? Torrent går oxå bra, eventuellt om den ligger på en dc-hubb oxå.

Det vore jätte najs.

tack

Kan fixa upp den på nolltid, skicka ett mejl om du fortfarande behöver den.

1
Bevaka tråden