Var köpa hyfsat stor whiteboard?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-08 14:50

Halloj!

Jag behöver en whiteboard för att struktuera mina tankar (dessutom gillar jag att stå upp när jag tänker).

Vet någon var man kan köpa en ganska stor whiteboard, i runda slängar 150x100cm? Har kikat på butiker som IKEA och clasohlson men de verkar inte ha vad jag söker riktigt. Någon som vet någon butik i city (Sthlm) som säljer?

/Kalle

I Stockholm vet jag inte men Kontorslagret verkar ha ok priser på tavlor jämfört med tex Corporate Express eller Wettergrens.

Har du en vit vägg så kanske du kan hänga upp en bättre begagnad glasskiva.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-08 16:41
Ursprungligen av pjerssan:

I Stockholm vet jag inte men Kontorslagret verkar ha ok priser på tavlor jämfört med tex Corporate Express eller Wettergrens.

Har du en vit vägg så kanske du kan hänga upp en bättre begagnad glasskiva.

Tack för ditt svar! Glasskivan är en väldigt intressant idé, det skulle förmodligen se snyggare ut också!

/Kalle

Det finns Whiteboardfilm på metervara. Den vi köpte för att inreda en "tankesmedja" kostade runt 60 :- kvadraten på 150 cm bredd för ett par år sedan. Kolla hos Dekorima på Sveavägen (alldeles intill "Skotthålet").

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-06-08 20:52

Helt otroligt många bra tips! Tack återigen för alla bra idéer! Helt otroligt egentligen, jag som trodde det var en longshot att fråga om whiteboards....:D

/Kalle

Ursprungligen av kalleh:

Tack för ditt svar! Glasskivan är en väldigt intressant idé, det skulle förmodligen se snyggare ut också!

/Kalle

Och har man inte en vit vägg är det ju bara att måla den på baksidan. Kan bli ruskigt snyggt det med!

1
Bevaka tråden