Mus problem + Program som stänger av sig

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-06-05 23:41

Hej!

Har problem med min mus. Extern optisk mus från Microsoft. När jag använder musen så funkar det för det mesta men lite då och då, tillräkligt ofta för att det ska bli jättestörande så åker muspekaren ner till hörnet av docken och åker hela vägen till andra hörnen. Ibland åker den både där nere och där uppe. sen funkar den normalt ett tag, sen gör den samma sak. Vad är det för fel? Är det datorn eller musen det är del på? Nån annan som varit med om samma sak?

När jag startar Toast så startar det inte ens utan jag får bara en pop up där det står:"Pragrammet Toast Titanuim har oväntat avslutats". Har inte haft programmet så länge, och har inte hunnit använda det, men precis efter installationen kunde jag i alla fall öppna det. Word gör också samma sak ibland, då ofta då jag sitter och skriver, vilket är väldigt frustrerande. Kan detta bero på att jag har så lite minne (256 MB). Jag skulle gissa på att problemet med Word beror på det, men Toast fungerar inte ens direkt efter omstart med inga andra program på... vad är felet?

• Oregistrerad
  • 2004-06-06 18:22

Hmmm? Någon som vet nått?

1
Bevaka tråden