Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byta grafikkort på PB Ti?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-06-01 18:26

Jag har en 15" Titanium 667 MHz, köpt i maj 2002 (naturligtvis sekunden innan DVI-versionerna lanserades). Jag blir mer och mer deprimerad över att jag inte kan spela några nya spel i och med det medföljande 16 MB Radeon-kortet. Finns det någon möjlighet att byta det eller är det bara att acceptera fakta och glömma drömmen om ett smidigt Breakthrough och återgå till Tetris? Kan jag uppdatera det på något sätt, bygga ut det? Kan jag snabba upp datorn på något annat sätt (jag har maxat minne och skall snarast uppgradera till 10.3)? Tacksam för alla tips och tricks!

  • Medlem
  • 2004-06-01 18:38

Tyvärr så är det nog kört. Det finns PC-card grafikkort, men de borde rimligen vara slöare än det du har. Så är det med bärbart... Det finns ju inte så mycket tricks som gör någon skillnad på det du vill. Inte som jag kan komma på i alla fall.

HAr sett ett tyskt PC-Card med 32 MB grafikkrets, men den var extremt dyr.

Just nu så har det kommit grafikkort som går att byta i bärbara. Fast ingen mac har det ännu. Fast det kommer nu när fler och fler bara kör med bärbart!

1
Bevaka tråden