Vem vill köpa en iPod Mini?

Tråden skapades och har fått 22 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min lillasyrra och en kompis till henne åker till Las Vegas på söndag kväll och är hemma runt 10 juni. Jag har lyckats övertala henne att köpa hem så många iPod Minis hon bara kan. Några är uppbokade redan, men det finns rum för bokning. Jag har gjort en lista för varje färg, sen får vi helt enkelt se hur många som går att få tag på (taskig tillgång i USA). Först till kvarn gäller.

Priset är 2900 kr/st plus ev frakt någon hundring.

Maila mig på ipod@eccito.com eller skicka ett privat msg här på 99mac så lägger jag till dig i bokningslistan. Om du undrar över garantin så gäller den över hela världen.

Vill du ha en iPod Mini före augusti så är detta ett bra tillfälle.

• Oregistrerad
  • 2004-05-13 19:41

inte för att jag vill hälla smolk i din glädjebägare men jag tror tyvärr inte att hon kommer hitta en endaste mini . . . verkar ju nästintill omöjligt i USA just nu

• Medlem
  • Uppsala
  • 2004-05-13 19:51

Jag vill inte heller hälla någon smolk men är det inte lite dyrt med 2900? Den kostar ju 1900 på Applestore, ska hon ha en tusing per iPod?

• Oregistrerad
  • 2004-05-13 20:42

I jämförelse med vad man får betala för en mini på eBay (med frakt och allt) så tycker jag inte att 2900 är sååå farligt . . .

Säg så här, om hon inte tjänar nåt på det köper hon hellre kläder än iPods sa hon.

Jag lyckades köpa 3st iPod silver idag (de är uppbokade), så det verkar inte vara helt omöjligt ändå.

• Oregistrerad
  • 2004-05-14 05:32

Tala om vad du kopte dessa, jag har redan 3 bokade sjalv.. Men det varkar vara omojligt att fa tag pa.
En kille stack till NY Apple store, lyckades komma 20 min efter en stor sandning, 400st "slut pa 40min"

Varkar som det kan tankas komma lite nya sandningar har i dagarna da,

2900kr, visst gor hon lite pengar.. men inte sa farligt bara 1000kr styck..

Hej !

Var i Las Vegas Apple Store i Torsdags, då hade de ett helt gäng minis, jag såg att de hade blå och gröna iallafall - säg ett trettiotal av dessa färger uppradade utmed väggen bakom disken. Köpte en ipod "classic" till en kompis bara dock - men jag frågade om efterfrågan på minis, killen i kassan sa "Huge"
Mannen framför mig handlade en blå Mini

Så vad väntar alla på...

• Medlem
  • Svedala
  • 2004-05-16 15:31

Bättre tider.
Hade jag haft råd hade det helt klart blivit en grön!

det finns ju gott om ipod minis....även om de ofta är slut så talade jag med en försäljare på applestore och han sa att de får in regelbundna sändningar...typ en gång i veckan...så det skulle inte vara något problem. Däremot kan det ju bli grymma problem i tullen om du köper med dig mer än 1st hem. lycka till

• Avstängd
  • International user
  • 2004-05-17 13:13
Ursprungligen av 509blkl:

Däremot kan det ju bli grymma problem i tullen om du köper med dig mer än 1st hem. lycka till

Jag har aldrig riktigt fattat hur man skulle kunna få problem i tullen.
Tullkontrollen är ju nuförtiden minimal, om du dessutom landar i ett EU land först, typ Holland eller Tysknad så måste det ju till konkreta bevis för att tullen skall kunna stoppa dig när du kommer till sverige, dvs. de msåte ha fått tips om att du smugglar för att kunna stoppa dig, eller har jag fel.
Om man packar en extra väska med iPods, hur skulle de kunna upptäcka det? Knarkhundarna lär ju knappast kunna sniffa upp iPods.
/Mattias

Ursprungligen av Mattias L:

Knarkhundarna lär ju knappast kunna sniffa upp iPods.
/Mattias

Säker ??

Tur inte min hund jobbar där då

• Avstängd
  • International user
  • 2004-05-17 16:47
Ursprungligen av motif:

Säker ??

Ja....

• Medlem
  • Älmhult
  • 2004-05-16 19:17

Vill och vill... vill köpa en till sambons födelsedag 27/6 men 2900 kr är lite svettigt... fast de lär ju inte komma till Sverige innan hon fyller år.

Lite OT, men vilka färger har gått bäst? (Både i USA och din lista). Vilka har gått sämst?

Silver och blå säljer bra. Ingen bokning på grön än så länge. Blir du först?
2900 är rätt överkomligt, de kostar ca 2800 när de väl kommer hit (tänk augusti).

• Medlem
  • Älmhult
  • 2004-05-17 11:01
Ursprungligen av Jon Adolfsson:

Silver och blå säljer bra. Ingen bokning på grön än så länge. Blir du först?
2900 är rätt överkomligt, de kostar ca 2800 när de väl kommer hit (tänk augusti).

Med min ekonomi och vår relation är allt över 1800 för mycket

Funderar på sälja min iPod silver mini med dock och laddare för bil mm..
Liten snygg Visst.. men va skall man ha fanskapet till
Har ju n Nokia 6230 som också spelar Mp3 med 512 Mb minne orkar ändå inte lyssna på mer musik än de som får plats så.

Ursprungligen av motif:

Funderar på sälja min iPod silver mini med dock och laddare för bil mm..
Liten snygg Visst.. men va skall man ha fanskapet till
Har ju n Nokia 6230 som också spelar Mp3 med 512 Mb minne orkar ändå inte lyssna på mer musik än de som får plats så.

Mejla mig på: magnus snabelalfa bergknut punkt com så kan vi snacka pris...

När kommer det en "iTrip" till Mini ? Då blir det hela intressant...

• Avstängd
  • International user
  • 2004-05-17 13:09
Ursprungligen av lilledanne:

När kommer det en "iTrip" till Mini ? Då blir det hela intressant...

iTrip till 3G ipod passar ju även på Mini'n.
Så då är det väl redan intressant??

Ja just det - det har jag sett nånstans... men det blir inte snyggt !

Det är i stort sett omöjligt att åka fast i tullen.

1
Bevaka tråden