Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Maj Träff

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Jonaz:

Törs du?

jag tror nog att jag gör det den här gången

Mini pubkväll - JA

Ursprungligen av kustvagen:

jag tror nog att jag gör det den här gången

Storleken spelar jo iof ingen roll.... men när ska det bli??? På torsdag - imorgon eller någon annan dag (helst inte på fredag dock)?

Som det ser ut just nu så kommer jag att flytta till Borås den 10 juli. Så nån gång efter det så är jag gärna med på en Göteborgs-träff. (Ni verkar så himla mycket trevligare och roligare än Stockholmarna... )

Ursprungligen av David Molarin:

Som det ser ut just nu så kommer jag att flytta till Borås den 10 juli. Så nån gång efter det så är jag gärna med på en Göteborgs-träff. (Ni verkar så himla mycket trevligare och roligare än Stockholmarna... )

NO, NO - Stay away, Stay away !!!

Staden som gud glömde ... Jag spenderade 26 år i den skethålan innan jag drog till götet för ca nio år sedan.

Flytta till Göteborg istället och pendla - Det är värt det. Det finns ingenting som talar för Borås. Lessen om jag pissar på din parad men jag kände mig tvungen att varna dig.

Sorry.

Stefan

Det vet du! Vi vet ju alla vem som var trevligast under biljarden

Är väl inget fel på Borås... ja visst är den liten och kulturutbudet lika med noll men visst har stan sin charm... tro det eller ej men jag tittar faktiskt på hus där och vill bort från Göteborg... gillar iof Göteborg avsevärt mycke mer än Stockholm där jag bodde mellan 48-77. Det tar trots allt bara 35 minuter med bil till Göteborg då man vill göra annat. På 35 minuter hinnar man inte med tunnelbanan från Karlaplan och ut till Farsta så det är pendelavstånd.

Ursprungligen av [email protected]:

Är väl inget fel på Borås... ja visst är den liten och kulturutbudet lika med noll men visst har stan sin charm... tro det eller ej men jag tittar faktiskt på hus där och vill bort från Göteborg... gillar iof Göteborg avsevärt mycke mer än Stockholm där jag bodde mellan 48-77. Det tar trots allt bara 35 minuter med bil till Göteborg då man vill göra annat. På 35 minuter hinnar man inte med tunnelbanan från Karlaplan och ut till Farsta så det är pendelavstånd.

Det är ju lite det som är min poäng, det att kulturutbudet är lika med noll, dessutom är det en hopplöst grå stad. Om man är kreativt lagd så kan omgivningarna verkligen ta död på lusten till det mesta ...

Gillar man krogar med drängfulla (med betoning på dräng) människor som enbart spelar Power Shit Radio- / Radio Shitty-musik så är det bara att njuta i fulla drag ... Jag har sett de mest häpnadsväckande beteenden på krogen i Borås; t ex top-kitade tjejer som varit så fulla att de bokstavligt tagit raka vägen (dvs. över bord och stolar) till baren! Killar som stått och skränat Öh-öh-öh öh i kör hela kvällen etc. etc.

Om man bilar så tar det precis som du säger inte mer än 35-40 minuter till arbete eller skola. tåg och buss tar cirka en timme.

Då kan man spendera sina helger i en stad som götet och trivas med livet istället!

Stefan

Bevaka tråden