Var finns MemoryStick DUO/DUO PRO som lagervara?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är på jakt efter ett MemoryStick DUO / DUO PRO på 128 eller 256 MB. Det verkar mer eller mindre vara torka på denna typ av minnen i Sverige.

Någon som känner till en webbshop som har denna i lager? Börjar bli lite krisigt nu då jag behöver öka ut kapaciteten i kameran lite mer än de 14 bilder som jag kan ta just nu.

• Oregistrerad
  • 2004-05-12 16:37

Cyberphoto brukar fixa fram dessa omgående. Annars har jag dessa lätt tillgängliga (har Sonys hemliga lager runt hörnet).

Köpte min kamera från Cyberphoto och passade även på att beställa ett Memorystick därifrån, men avbeställde minneskortet pga av att de inte visste när de skulle få in nya. Sen dess har jag besökt diverse webbshoppar (samt lokala företag), men utan resultat.

Vad ligger priset (inkl moms) på på de minnen du kan jaga fram?

Jag inser att det ser torrt ut på Memorystick DUO-fronten men jag gör ett sista försök...

Någon som har ett tips var man kan hitta denna typ av minnen (listade i första inlägget) med omgående leverans? Det brinner i knutarna

köpte min hos Claes Olsson.. Dyrt. men de hade den bakom disk så jag fick den direkt..

Tack för tipset, men jag har tyvärr ingen Clas Ohlson i närheten och i deras webbshop är det slut på dessa minnen

Fler förslag någon?

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-05-16 09:23

OnOff 256 MB for 1249:-

Finns under tilbehør og foto.

Tack för ditt tips! Tyvärr hade OnOff bara vanliga Memorysticks, som inte passar min kamera. Typen Duo (och Duo Pro) är ungefär hälften så stora som ett vanligt Memorystick.

Någon mer som har tips?

Jo det är stor brist just nu verkar det som.

Ursprungligen av mannen:

Jo det är stor brist just nu verkar det som.

Du var snabb att ändra ditt svar

• Oregistrerad
  • 2004-05-17 09:50

Sony Memory Stick DUO 128MB = 649:- + moms (9 på lager)
Sony Memory Stick DUO Pro 256MB = 1061:- + moms (19 på lager)

1
Bevaka tråden