Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Erfarenheter av Z1010

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Gällivare
  • 2004-05-08 22:43

Är väldigt sugen på Z1010, ni som har hunnit få era, kan ni berätta hur den är. Hur batteritiden är, hur bra bilder kameran tar osv. Hur är skärmen och menysystemen? Tar den mycket batteri när man tittar på film på skärmen?

iSync och adressbook ska ju tydligen funka med lite bök, så jag är klart sugen redan nu, eftersom min mp3-spelare börjar sjunga på sista versen. Eller ska jag fortsätta tejpa min gamla mp3-spelare tills z1020 kommer?

  • Oregistrerad
  • 2004-05-08 23:17

Det är en liten tjockis, men gillar den skarpt. Batteritiden är som på min gamla t68, med videosamtal antagligen bra mycket kortare. Den håller ca 3-4 dar för mig. Skärmen enormt bra jämfört med 610an, jättetydlig & menyerna är snygga & enkla. Kameran är sådär tycker jag, 10ggr bättre än 610an men det blir inga höjdarbilder, duger att skicka via luren, inget att spara i fotoalbumet direkt.
Skulle personligen inte låta den ersätta en mp3-spelare eftersom det inte går att köra med vanliga lurar & den är inge vidare smart. Mediespelare är mer korrekt, inte speciellt bra på nåt.
Trots alla småbrister tycker jag faktiskt den är grym, de andra 3g-telefonerna är inte i närheten tycker jag.

1020?

1
Bevaka tråden