Ny eller utgående PB 12"?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-06 19:43

Är det någon större skillnad på den nya resp den utgående PowerBook 12"? Förutom de uppenbara Mhz, HD, Airport X-treme menar jag. Och är skillnaden värd de extra 1000-lapparna eller ska man göra ett passa på köp? Vad tycker folk? Har idag en PB 15" 867Mhz men funderar på en 12" att ha i handväskan.

• Oregistrerad
  • 2004-05-06 20:53
Ursprungligen av Milo:

Är det någon större skillnad på den nya resp den utgående PowerBook 12"? Förutom de uppenbara Mhz, HD, Airport X-treme menar jag. Och är skillnaden värd de extra 1000-lapparna eller ska man göra ett passa på köp? Vad tycker folk? Har idag en PB 15" 867Mhz men funderar på en 12" att ha i handväskan.

Jag tror nog att många tänkte som du gör, för lagren av denna modell med Superdrive tog slutblixtsnabbt.

Ursprungligen av Milo:

Det enda som skulle avråda från ett köp av den nya modellen är om den möjligtvis blir varmare och fläkten väsnas mer.
Prisskillnaden är ju ganska liten speciellt eftersom man slipper köpa till ett APE kort , om du inte får ett kanonpris på den utgående modellen vill säga.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-05-07 13:28

Ett alternativ kanske kan vara nya iBook? Ser väldigt lik ut gamla 12" på specifikationerna. Anslutningsmöjligheterna för skärm är dock begränsade i iBook.

1
Bevaka tråden