Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gratis mac.se konto vid storköp på AppleStore

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mac.se erbjuder ett kostnadsfritt årsabonnemang vid samtidigt köp av datorprodukter för minst 7500kr inkl moms på AppleStore från och med måndag.

Normalpriset för ett mac.se abonnemang är 375kr. Kampanjen sträcker sig från måndag fram till midsommar och kräver att du uppfyller några enkla krav (se nedan).

1. Du måste använda någon av våra AppleStore länkar på 99mac för att komma till AppleStore, då registreras nämligen köpet genom vårt länksystem och vi är säkra på att just du har gjort köpet. (AppleStore ger oss provision som täcker kostnaden för mac.se kontot). Din order måste vara på minst 7500kr inkl moms.

AppleStore menyn finns under menyraden på 99mac

2. Du måste skicka en kopia på din order till info@mac.se - det viktiga är att datumet, ditt namn och orderns totalsumma finns synligt.

3. Efter att vi mottagit ovanstående information får du ett presentkort per mail som ger dig möjlighet att registrera ett valfritt mac.se konto kostnadsfritt. Du kan även överlåta presentkortet till någon om du vill.

4. Detta erbjudande gäller en gång per order. Om du lägger flera order á minst 7.500kr får du flera abonnemang!

5. Detta erbjudande gäller ifrån måndag 10:e Maj till 30:e Juni 2004.

Läs mer om mac.se

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-05-04 20:39

Låter ju väldigt lockande! ... men jag måste klicka via CSN-kortets hemsida för att få den andra rabatten, så där sket det sig.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-05-04 21:26

Nice! Jag ar sugen pa att skaffa ett mac.se-konto men jag vet inte riktigt varfor jag inte gor det. Ar val det dar med att fa tummen ur...

Formodligen kommer jag skaffa ett den dagen jag slutar plugga och inte langre kan anvanda universitetets resurser (email, hemsida).

  • Oregistrerad
  • 2004-05-04 21:31

NEEEEJJJJJ!!!!! Jag beställde min PowerBook för cirka fem timmar sen och inte kom jag ihåg att klicka på 99mac länken heller........ Merde!!! Snacka om att missa två flugor i ingen smäll - ingen provision åt detta grymma forum och inget mac.se konto........!!!
AARRGGHHH
Undrar om jag kan droppa ordern jag la idag och göra en ny beställning imorron..........???

/jensa

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-05-04 22:11
Ursprungligen av schmuck:

NEEEEJJJJJ!!!!! Jag beställde min PowerBook för cirka fem timmar sen och inte kom jag ihåg att klicka på 99mac länken heller........ Merde!!! Snacka om att missa två flugor i ingen smäll - ingen provision åt detta grymma forum och inget mac.se konto........!!!
AARRGGHHH
Undrar om jag kan droppa ordern jag la idag och göra en ny beställning imorron..........???

/jensa

Jupp det enda ratta i detta laget.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2004-05-04 21:39

det går inte att kombinera med mecenat å dylikt?

Ursprungligen av h0ax:

det går inte att kombinera med mecenat å dylikt?

GÅR och FÅR är två skilda saker

Nej - du får inte använda både Mecenatrabatten och 99mac:s AppleStore deal samtidigt. Vi har separata avtal med AppleStore tills vidare.

Observera att detta gäller från och med måndag - inte en minut innan dess (det beror mer på AppleStore än oss själva).

trevligt erbjudande.. synd att det inte kom upp lite tidigare (för min egna själviska del då alltså) då en kompis precis beställde sin powerbook 12" och inte har internetuppkoppling...

Väldigt trevligt med så pass lång tidsperiod däremot. Så nu får man ta sig i kragen och beställa den där iPoden med 40 gig och sen lite andra tillbehör...

Vi som handlar på educationstore då, tas de med om man klickar på länken?

Ursprungligen av Johan S:

Vi som handlar på educationstore då, tas de med om man klickar på länken?

"Inom kort" - jag skulle säga upp till 10 dagar ungefär.

1
Bevaka tråden