12" PB Beställd!!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-05-04 15:10

Sådärja! Då har man beställt sej en 12" PB dårå - känns jävligt najs!! Som tillval körde jag Superdrive och den stora disken (högre varvtal).
Mer minne köper jag till från annan ort (förslag på bra moduler till bra priser emottages tacksamt).

När den är levererad kan ni räkna med att det kommer dyka upp en säljes annons med rubriken "Min ögonsten Cuben ska säljas". Thats right - min älskade Cube får tyvärr flytta på sej när den lilla snabba PB'n dyker upp!! Det är en välvårdad 450Mhz burk med 32Megs grafikkort, 768Meg minne och OS X 10.3 installerat. Högtalare, tangentbord och logitech-mus följer med!

/apan

Vad hade du tänkt dig för pris?

• Medlem
  • Gothenburg/Maastricht
  • 2004-05-04 17:55

Grattis till nya burken. Du kommer inte bli missnöjd;)

Ges det inte en bra rabatt på minnen nu när man köper ny mac - blir kanske dyrare att inte ta med det från början... fast apples egen rabatt kanske suger om man jämför... vad vet jag... möjligen ligger www.styggapojken.se ( eller .com ) fortfarande lägst.

• Oregistrerad
  • 2004-05-04 18:24

MagnusB: Jag vill ha 7000:- för den. givetvis i originalkartong och med alla manualer. Det enda som inte är original är musen - Pro musens sladd gav upp för ett tag sedan och är ersatt med en vanlig basic USB-logitech men jag skickar såklart med Pro musen oxå - händige herrn kan säkert fixa den!

[Edit] Glömde lägga till att en Formac 16x CD-brännare följer med oxå(!)[/Edit]

/jensa

Senast redigerat 2004-05-04 19:11
1
Bevaka tråden