Väskor från Booq

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-04-26 10:23

Jag har letet efter de trevliga väskorna från Booq (www.booqbags.com) i Sverige, men kan inte hitta någon som säljer...

Ni som har sådana, var får man tag på dem?

Ursprungligen av axpax:

Jag har letet efter de trevliga väskorna från Booq (www.booqbags.com) i Sverige, men kan inte hitta någon som säljer...

Ni som har sådana, var får man tag på dem?

Köpte min från Macoteket i lördags, en väldigt snygg och högkvalitativ väska.

Hälsn. Sebastian

• Medlem
  • Malmö
  • 2004-04-26 14:32

Danke schön! Hur kunde jag missa det... Nu är den i alla fall beställd!

axpax: vilken modell?

Jag har också kikat på en Booq väska till min kommande iBook.

• Medlem
  • Malmö
  • 2004-04-26 20:15

PowerSleeve 12. Den som heter iSleeve verkar egentligen lite bättre, lite enklare utförande och så, men den verkar inte finnas i svart längre. Jag tror också att man får beställa den från Amerikat med allt vad tid och fraktpris det betyder...
Jag vill ha något som är så litet som bara precis rymmer iBooken och sladden. Denna verkar vara väldigt smidig!

Är ute efter en väska till en kommande PB15. Blir nog en rygga (kanske sleeve). Boa.XL passar tydligen 15" och 17". Någon som har den och kan säga om en 15" skulle dingla fram och tillbaka i väskan?

Finns ingen återförsäljare i Göteborg möjligtvis?

axpax, på booq.de kan man beställa till Sverige (även bekräftat via mail). Hittade även detta på sidan

Citat:

European-wide EUR 12,00
We compute an auxiliary lump sum of EUR 6.00 for supplies within the European union. The German post office usually supplies the entire European Union within 2-3 days. There is not orders outside of Germany by cash on delivery possible, please selects you the payment "vorauskasse" when ordering.

• Medlem
  • Malmö
  • 2004-04-27 10:29

Gött! jag beställer dock hellre från Schweden om det går, men Macoteket har inte alla modeller så då är det bra att man kan beställa direkt.
iSleeve var också slut på den tyska siten...

• Medlem
  • Malmö
  • 2004-04-29 15:45

Å där var den uthämtad på posten! Snabbt jobbat av macoteket!

1
Bevaka tråden