Datorryggsäck

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sitter och letar efter datorryggsäckar
Har en 15" pb och vill ha en simpel ryggsäck med fack för dator och div sladdar.
Sen ska den helst se ok ut också
Detta verkar va ganska svårt att hitta, har hittat en del ryggsäckar men det finns
dåligt med bilder på insidan.

Någon som har ryggsäckar att rekomendera?

.j

• Medlem
  • Alingsås
  • 2004-04-25 22:18

spireusa.com har fina ryggsäckar men de är kanske mer för personer som ska ha en del andra saker i dem med samt att det kostar lite.

www.spireusa.com

Finns många gjorda tester av detta på 99mac samt säkert flera hundra inlägg om detta - enklaste är att söka bland alla gammla inlägg

• Oregistrerad
  • 2004-04-25 22:38

Jag var förbi NK och fick se att dom hade en mycket enkel (helsvart) Timberland rygga på sport avdelningen som hade datafack.

/e

• Medlem
  • Uddevalla
  • 2004-04-26 08:43

Jag fått tag i en rätt schysst rygga.

Det är en Eastpak, med två stora fack, i ett av dom är det ett fack för datorn, funkar fin fint!

Sedan är det ett litet vaderat fack för ipod eller vad man vill ha och en något större fack för pennor, i där ett vaderat fack perfekt för musen! M.m.

Pris: 400 spänn i NY, vet inte vart man kan hittan i sverige, kan fixa bild om det är av intresse.

//Nicklas

• Medlem
  • Höganäs
  • 2004-04-26 09:44

Stadium:
"280 Flexible" 499 kr.

Rymmer en TiBook perfekt i vadderat (inte så kraftigt dock) fack. Bra fack för sladdar, pennor (eller USB-minne & BlueTooth-modul!)
Hål för hörlurar, fack för CD, Mp3 etc.

Köpte i lördags och är nöjd.

Gissar på att det är samma Eastpak som jag själv köpte för 800 pix på Stadium Funkar kanon till min PB 15.

• Medlem
  • Höganäs
  • 2004-04-26 14:30
Ursprungligen av magnus.n:

Gissar på att det är samma Eastpak som jag själv köpte för 800 pix på Stadium Funkar kanon till min PB 15.

Kanske är en omdöpt Eastpack isf, men bra verkar den vara. Den också.

/M

1
Bevaka tråden