Jag har en P900 som jag just håller på och lär mig. När jag synkade den med datorn första gången så frågade den om jag vill kombinera telefonen och adressboken. Detta svarade jag "JA" på. Perfekt, helt plötsligt låg allt jag behöve i telefonen. Sen satte jag mig i soffan och ordnande allt i telefonen som jag vill ha det. Kanon!!. Dags att synka igen. Logiken säger mig att om jag synkar mot adressboken så får jag tillbaka en massa skräp ner i telefonen men om jag tömmer datorns adressbok så borde den hämta in allt från datorn. (dert finns ju dessutom "ångra" på adressboken. Sagt och gjort. Jag bad iSync att synka om alla kontakter. Resultat? Den tömde telefonskrället totalt. Nästa steg, "ångra i Adressboken. Allt på plats. Då vägrar den få kontakt. Jag startar om allt, iSync, telefon och adressbok. Nu är allt borta. Både i telefonen och i datorn.

MEN, jag har ett program som heter iAddress om det är bekant. Det är en prefspanel som gör att man kan se alla sina adresser upp i menyraden. Där finns alla mina adresser kvar.

Finns det någon som kan hjälpa mig?

SBS om någon undrar, Skit Bakom Spakarna=JAG SJÄLV!!!

/TM