studentdator, delbetalning?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

har inte pga min egna tröghet och lathet kunnat hitta ett ställe att köpa en mac på delbetalning. apple store har ju redan för länge sedan slutat sitt samarbete med deras kreditbank och det verkar inte hända någonting på den fronten. kan någon vänlig själ tipsa mig om vilka som erbjuder en hyfsad deal för studenter?

• Oregistrerad
  • 2004-04-09 21:45

När jag ringde Apple Store och beställde min iBook förra fredagen, så frågade de om jag ville ta den på avbetalning. Vad det innebär vet jag inte, eftersom jag valde att casha skiten direkt med Visat. Men det låter väl som att man kan dela upp betalningen, eller hur?

Och 10% rabatt är inte fel.

• Medlem
  • Mölndal
  • 2004-04-10 13:31

klart det går, de har gått över från ikano till wasa kredit... antagligen samma förutsättningar efter en snabb titt.

Ursprungligen av orpheus:

har inte pga min egna tröghet och lathet kunnat hitta ett ställe att köpa en mac på delbetalning. apple store har ju redan för länge sedan slutat sitt samarbete med deras kreditbank och det verkar inte hända någonting på den fronten. kan någon vänlig själ tipsa mig om vilka som erbjuder en hyfsad deal för studenter?

Du ring Till Kullander & Kullander de har Student erbjudande och student lån : tala med Kent!

Bara du har giltig student kort och inga anmärkningar så garanteras du få lån upp till 50000 Kr eller så är det 35000Kr. Jag har förhandlat fram student lån för studenter hos Kullander & Kullander. Det har Wasa kredit. Ring Kullander och hör efter! Hälsa från Mig
( Peter / Lund Universitet) så vet Kent vem jag är.
Jag har varit Student representant och data representant.

Kullnader : http://www.kullander.se Eller ring på : 040-100830

• Medlem
  • Mölndal
  • 2004-04-11 13:29

Det ska vara För studenter och inte för Fast anställda

Då är det Kullander & Kullander i Malmö eller Macoteket har något liknande.

Apple Krav fär lån/avbetalning

• Du är minst 20 år.
• Du är fast anställd sedan 6 månader.*
• Du har inga betalningsanmärkningar.
• Du har varit mantalsskriven i Sverige i minst 3 år.
• Du har en fast inkomst av tjänst eller pension.*

Kraven på att få avbetalning.

• Medlem
  • Mölndal
  • 2004-04-11 19:56

läs igenom sidan 3 gånger till så kanske du upptäcker:

Citat:

* Gäller ej studerande på universitet eller högskola

1
Bevaka tråden